رفتن به بالا
  • جمعه - 4 تیر 1400 - 10:52
  • کد خبر : ۱۰۶۴۰
  • چاپ خبر : هفته نخست لیگ دسته یک فوتبال استان کردستان برگزار شد
با برگزاری چهار دیدار؛

هفته نخست لیگ دسته یک فوتبال استان کردستان برگزار شد

فوتبال

اولین هفته از سری مسابقات فوتبال لیگ دسته یک فوتبال بزرگسالان کردستان با برگزاری چهار دیدار در شهرهای مختلف استان پیگیری شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

اولین هفته از سری مسابقات فوتبال لیگ دسته یک فوتبال بزرگسالان کردستان با برگزاری چهار دیدار در شهرهای مختلف استان پیگیری شد.

به گزارش یاریزان؛ رقابت های لیگ دسته یک فوتبال بزرگسالان استان کردستان با حضور هشت تیم از عصر روز پنجشنبه سوم تیرماه آغاز به کار کرد.

 

------------------------------------

در هفته نخست این مسابقات شاهین بانه میزبان تیم کرداستون نماینده شهرستان دیواندره بود که در پایان این بازی دو تیم به تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند.

همچنین اتحاد سنندج با یک گل میهمان خود تیم ماد بانه را مغلوب کرد، تیم سیروان دهگلان نیز با نتیجه ۲ بر صفر ایثار قروه را شکست داد و نتیجه دیدار تیم های هیات فوتبال شهرستان سروآباد و شورای سریش آباد نیز ۳ بر ۱ به سود نماینده سروآباد به پایان رسید.

بر این اساس، در پایان هفته نخست لیگ دسته یک فوتبال استان کردستان، تیم های هیات فوتبال شهرستان سروآباد، سیروان دهگلان و اتحاد سنندج هر کدام با سه امتیاز و تفاوت در تفاضل گل بهتر به ترتیب در جایگاه اول تا سوم جدول رده بندی قرار گرفته اند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

تیم های کرداستون دیواندره و شاهین بانه نیز هرکدام با یک امتیاز و تفاوت در میزبان بودن مسابقات در رده های چهارم و پنجم ایستاده اند و تیم های ماد بانه، شورای شهر سریش آباد و ایثار قروه نیز در رده های بعدی جدول قرار گرفته اند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی