رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 27 مهر 1401 - 15:35
  • کد خبر : ۱۳۷۹۶
  • چاپ خبر : هشدار سازمان لیگ به باشگاه‌های لیگ برتری؛ ۲۱ آبان آخرین فرصت استانداردسازی

هشدار سازمان لیگ به باشگاه‌های لیگ برتری؛ ۲۱ آبان آخرین فرصت استانداردسازی

در نخستین روز تورنمنت والیبال ارومیه «جام دریاچه ارومیه»، تیم‌های شهرداری ورامین و فولاد سیرجان ایرانیان برابر شهرداری و آذرباتری ارومیه به برتری دست یافتند.

سازمان لیگ فدراسیون والیبال با صدور اطلاعیه‌ای به باشگاه‌های لیگ برتری هشدار دارد که روز شنبه ۲۱ آبان آخرین فرصت استانداردسازی سالن‌ها برای میزبانی دور برگشت لیگ برتر مردان است.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

سازمان لیگ فدراسیون والیبال با صدور اطلاعیه‌ای به باشگاه‌های لیگ برتری هشدار دارد که روز شنبه ۲۱ آبان آخرین فرصت استانداردسازی سالن‌ها برای میزبانی دور برگشت لیگ برتر مردان است.

به گزارش یاریزان؛ پس از اینکه سازمان لیگ فدراسیون والیبال در فروردین ماه سال جاری داشتن سالن‌های استاندارد برای میزبانی در لیگ برتر را از الزامات اعلام کرد، علاوه بر سالن‌های فدراسیون والیبال و خانه والیبال در تهران، سالن غدیر در ارومیه و سالن اختصاصی شهداب در یزد، سالن آیت‌الله خاتمی در اردکان نیز اقدام به استانداردسازی و تهیه کفپوش استاندارد والیبال کرد و مقرر شد مسابقات لیگ برتر سال ۱۴۰۱ در چهار شهر تهران، ارومیه، یزد و اردکان (در صورت تایید بازرسان) برگزار گردد.

 

------------------------------------

با درخواست استانداری‌ها، ادارات کل ورزش و جوانان و مسئولین مردمی و ورزشی کشور مبنی بر دادن فرصت بیشتر به تیم‌هایی که سالن‌هایی با کفپوش معلق (پارکت) دارند، برای خرید کفپوش‌های استاندارد گرفلور و موافقت مسئولین فدراسیون جهت ارج نهادن به تماشاگران و علاقمندان والیبال و استفاده تیم‌ها از امتیازات میزبانی در راستای رشد و اعتلای والیبال در سراسر کشور، سازمان لیگ با میزبانی تمامی تیم‌ها که سالن آنها دارای کفپوش معلق و دیگر استانداردها است و فقط فاقد روکش کفپوش استاندارد باشند، تا پایان نیم فصل اول موافقت کرد.

سازمان لیگ فدراسیون والیبال با صدور اطلاعیه‌ای جدید به باشگاه‌های لیگ برتر تاکید کرد که تا روز شنبه ۲۱ آبان نسبت به استانداردسازی و آماده‌سازی سالن (شامل: کفپوش، نور و رختکن) اقدام کنند، در غیر اینصورت یکی از شهرهای زیر را برای میزبانی در دور برگشت لیگ برتر مردان انتخاب کنند:

تهران: سالن فدراسیون و خانه والیبال

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

ارومیه: سالن غدیر

یزد: سالن شاهدیه

در اطلاعیه سازمان لیگ آمده است در صورتی که سالن استاندارد نباشد و باشگاه یکی از سه شهر معرفی شده را انتخاب نکند، فدراسیون راسا در این زمینه اقدام خواهد کرد.

گفتنی است سالن آیت الله خاتمی اردکان یزد به‌رغم تهیه کفپوش مناسب، هنوز دارای سایر شرایط مدنظر سازمان لیگ برای میزبانی نیست.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی