رفتن به بالا
  • یکشنبه - 8 مرداد 1402 - 20:45
  • کد خبر : ۱۶۱۷۱
  • چاپ خبر : شهلا بهروزی راد: امیدوارم برای سومین بار سهمیه پارالمپیک را کسب کنم

شهلا بهروزی راد: امیدوارم برای سومین بار سهمیه پارالمپیک را کسب کنم

سومین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی پاراکانو جهت حضور موفق در مسابقات قهرمانی جهان و کسب سهمیه پارا المپیک توکیو 2020 با حضور 6 قایقران در دو بخش بانوان و آقایان از 18 فروردین ماه به میزبانی دریاچه مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود.

  شهلا بهروزی راد دارنده مدال برنز جهانی ۲۰۱۹ مجارستان در پاراکانو با بیان این که ما ورزشکاران سرباز وطن هستیم و سلاحمان قایق و پارو است، گفت: متاسفانه شرایط دریاچه آزادی به حدی بحرانی است که حتی زمان تمرین کف دریاچه دیده می‌شود. به گزارش یاریزان؛ شهلا بهروزی راد قایقران کرمانشاهی در گفت‌وگو با […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

شهلا بهروزی راد دارنده مدال برنز جهانی ۲۰۱۹ مجارستان در پاراکانو با بیان این که ما ورزشکاران سرباز وطن هستیم و سلاحمان قایق و پارو است، گفت: متاسفانه شرایط دریاچه آزادی به حدی بحرانی است که حتی زمان تمرین کف دریاچه دیده می‌شود.

به گزارش یاریزان؛ شهلا بهروزی راد قایقران کرمانشاهی در گفت‌وگو با خبرگزاری ایسنا، درباره وضعیت خود برای شرکت در مسابقات جهانی آلمان اظهار کرد: این مسابقات برای کسب سهمیه پارالمپیک پاریس است که ۶ نفر اول جهان می‌توانند سهمیه را کسب کنند. برای حضور هر چه قویتر در این رقابت‌ها از ابتدای سال تاکنون مرتب تمرینات خود را در دریاچه آزادی پیگیری می‌کنم تا سهمیه را برای سومین بار کسب کنم اما متاسفانه شرایط دریاچه آزادی به حدی بحرانی است که هنگام تمرین حتی کف دریاچه دیده می‌شود و با کمبود آب روبرو هستیم.

 

------------------------------------

وی با بیان این که پیست استاندارد برای تمرین نداریم، گفت: مسوولین فدراسیون قایقرانی مرتب پیگیر وضعیت آب دریاچه آزادی هستند و تلاش می‌کنند تا این مشکل را به گوش مسوولین برسانند تا فکری به حال قایقرانان اعزامی به بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی کنند. قایقرانی رشته پرمدالی است و برای اولین بار می‌توانیم در بازی‌های پاراآسیایی حرفی برای گفتن داشته باشیم. اما الان شرایط دریاچه به گونه‌ای است که حتی پیست استاندارد برای تمرین نداریم.

دارنده مدال برنز جهانی ۲۰۱۹ مجارستان در پاراکانو با اشاره به پایین بودن عمق آب دریاچه، خاطرنشان کرد: ما در شرایطی در دریاچه آزادی پارو می‌زنیم که عمق آب بسیار پایین است و این مساله روی تایم ورزشکاران تاثیر نامطلوبی می‌گذارد و سبب می‌شود تا مربی در جریان تایم واقعی قرار نگیرد.

وی ادامه داد: کمبود آب دریاچه آزادی از یک طرف و از سوی دیگر تداخل تمرینات ملی پوشان با قایقرانان هیات تهران و البرز باعث شده در جریان تمرینات ورزشکاران تداخل ایجاد شود. البته صبح‌ها مشکلی نداریم و تایم‌ها برای هر گروه مشخص است اما بعدازظهر تداخل تمرینات سبب می‌شود تا ملی پوشان فضای کافی برای تمرینات نداشته باشند و به هم برخورد می‌کنند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

بهروزی راد افزود: با توجه به این که اواخر مرداد باید برای کسب سهمیه پارالمپیک پاریس به همراه اسلام جاهدی و سعید حسین پور به مسابقات جهانی آلمان اعزام شویم ای کاش مسوولین به داد ورزشکاران قایقرانی برسند تا ببینند در چه شرایطی خود را برای حضور در مسابقات جهانی و بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین آماده می‌کنیم. ما ورزشکاران سرباز وطن هستیم و سلاحمان قایق و پارو است، مسوولین باید به دادمان برسند تا سهمیه را از دست ندهیم.

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا فدراسیون قایقرانی برای رفع این مشکل تدارکات خاصی در نظر گرفته است یا خیر؟ گفت: سهرابیان در تلاش بود تا اردوی برون مرزی برای ملی‌پوشان شانس کسب مدال تدارک ببیند که کادر فنی به خاطر مسابقات جهانی مخالفت کرد. چاره‌ای نداریم با همین وضعیت دریاچه آزادی تمرینات را پیش‌ ببریم تا خود را برای مسابقات جهانی آلمان آماده کنیم. وضعیت آب دریاچه به شکلی است که تایم ورزشکاران حداقل ۲ تا ۳ ثانیه نسبت به قبل فرق می‌کند. ما امیدوار هستیم که به خاطر کمبود آب دریاچه سهمیه را از دست ندهیم و اتفاقات خوبی همانند مسابقات جهانی ۲۰۱۹ مجارستان رقم بخورد و علاوه بر کسب مدال سهمیه پارالمپیک را نیز کسب کنم.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی