رفتن به بالا
  • دوشنبه - 1 دی 1399 - 11:42
  • کد خبر : ۸۹۴۰
  • چاپ خبر : انتخابات هیات فوتبال استان کرمانشاه بخاطر کرونا به تعویق انداخت
مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه:

انتخابات هیات فوتبال استان کرمانشاه بخاطر کرونا به تعویق انداخت

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: با توافق صورت گرفته میان این اداره کل و فدراسیون فوتبال، فینال جام حذفی باشگاه های کشور در سال جاری به میزبانی کرمانشاه برگزارخواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از مخالفت ستاد ملی مقابله با کرونا با برگزاری مجمع انتخاباتی ریاست هیات فوتبال استان خبر داد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از مخالفت ستاد ملی مقابله با کرونا با برگزاری مجمع انتخاباتی ریاست هیات فوتبال استان خبر داد.

به گزارش یاریزان؛ صابر رحیمی در گفت و گو با خبرگزاری ایسنا، با اشاره به زمان مشخص شده برای برگزاری مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان، اظهارکرد: اخیرا فدراسیون فوتبال طی نامه ای به استان زمان برگزاری مجمع انتخاباتی ریاست هیات فوتبال استان را دوم دی اعلام کرده بود.

 

------------------------------------

وی تصریح کرد: البته در نامه فدراسیون تاکید شده که باتوجه به تعداد بالای اعضای مجمع انتخاباتی، برگزاری مجمع منوط به کسب موافقت ستاد ملی و استانی مقابله با بیماری کرونا است، لذا مکاتباتی صورت گرفت تا نظر این ستاد برای برگزاری مجمع اخذ شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اضافه کرد: ستاد ملی مقابله با کرونا چند روز پیش مخالفت خود را با برگزاری هرگونه مجمع انتخاباتی تا اطلاع ثانوی اعلام کرد، براین اساس مجمع انتخابات ریاست هیات فوتبال کرمانشاه نیز فعلا برگزار نخواهد شد.

رحیمی در ادامه به اعتراضاتی که نسبت به چینش اعضای مجمع توسط هیئت فوتبال هم وجود دارد، عنوان کرد: پس از اعلام اسامی اعضای مجمع، تعدادی از کاندیداهای احراز پست ریاست هیات نسبت به چینش اعضا اعتراضی داشتند و آن به اداره کل ورزش و جوانان اعلام کردند. ما نیز اعتراض این کاندیداها را به فدراسیون اعلام خواهیم کرد تا موضوع مورد بررسی قرار گیرد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی