رفتن به بالا
  • دوشنبه - 3 شهریور 1399 - 12:32
  • کد خبر : ۷۴۵۵
  • چاپ خبر : یاری : مسابقات تدارکاتی به کرونا بستگی دارد/ فرشته کریمی به اردوی ملی می‌‎رسد
سرمربی تیم ملی فوتسال زنان ایران:

یاری : مسابقات تدارکاتی به کرونا بستگی دارد/ فرشته کریمی به اردوی ملی می‌‎رسد

شهناز یاری، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: طبق برنامه ریزی که انجام داده بودیم، قرار بود تا از سوم مرداد ماه اردوهای انتخابی خود را برگزار کنیم. اما با توجه به شرایط موجود، مقرر شد تا اردوهای تیم ملی فوتسال از شهریور ماه آغاز شود.

سرمربی تیم ملی فوتسال زنان ایران در مورد برنامه‌های آماده‌سازی ملی‌پوشان جهت شرکت در رویدادهای جهانی و آسیایی پیش رو توضیحاتی ارائه داد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

سرمربی تیم ملی فوتسال زنان ایران در مورد برنامه‌های آماده‌سازی ملی‌پوشان جهت شرکت در رویدادهای جهانی و آسیایی پیش رو توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش یاریزان؛ شهناز یاری، سرمربی تیم ملی فوتسال زنان ایران در مورد اردوی تیم ملی که پیش از این عنوان شده از تاریخ ۲۱ شهریور آغاز می‌شود، به ایسنا گفت: در این اردو افرادی را دعوت می‌کنیم که در اردوهای پیش از شیوع کرونا به عنوان بازیکن جدید به تیم ملی اضافه شده بودند. علاوه بر این چند نفر دیگر که به دلیل نداشتن شرایط بدنی و روحی مناسب از اردوی تیم ملی خط خورده بودند را هم دعوت می‌کنیم تا بین آنها رقابت شکل بگیرد و بهترین نفرات را به اردوی اصلی اضافه کنیم.

 

------------------------------------

او در مورد اضافه شدن ملی‌پوشان اصلی به اردوی تیم ملی بیان کرد: بازیکنان اصلی از اردوی مهر ماه به تیم ملی اضافه می‌شوند و همراه با بازیکنان انتخابی اردوی شهریور تمرین می‌کنند.

یاری در مورد وضعیت مصدومیت برخی از بازیکنان تیم ملی گفت: فرشته کریمی که رباط صلیبی پاره کرده بود اکنون در شرایط خوبی به سر می‌برد، از مدت‌ها قبل تمرینات انفرادی خود را آغاز کرده و می‌تواند کار توپی خود را از سر بگیرد. سهیلا ملمولی نیز مصدومیت دارد اما به اردوی تیم ملی می‌رسد و باید تلاش کند تا خود را به سایر بازیکنان برساند. آخرین مصدوم ما سارا شیربیگی است که خوشبختانه طول درمان کوتاهی دارد و در مدت زمان ۴۵ روز تا دو ماه می‌تواند تمرینات خود را آغاز کند.

سرمربی تیم ملی با توجه سه رویداد پیش روی فوتسال زنان(جام جهانی کوچک، بازی‌های داخل سالن آسیا و قهرمانی آسیا) در مورد چگونگی برگزاری لیگ بدون تداخل با برنامه‌های تیم ملی گفت: سازمان لیگ باید هر چه زودتر جلسه‌ای را با حضور مربیان و مدیران عامل تیم‌های لیگ برگزار کند، نظرخواهی انجام شود و به جمع بندی برسیم که هم شرایط باشگاه‌ها مورد توجه قرار بگیرد و هم به تیم ملی کمک شود تا در زمانی مشخص بازی‌ها را به اتمام برسانیم و پس از آن بازیکنان در اختیار تیم ملی قرار بگیرند چون مرحله نیمه‌نهایی امسال وقت زیادی از ما گرفت و فصل جدید هم تا مهرماه شروع نمی‌شود. از طرفی اگر تعداد تیم‌های شرکت کننده زیاد باشد احتمالا بخشی از مسابقات به سال ۱۴۰۰ موکول ‌شود، بنابراین به تصمیم ما در مورد تعداد تیم‌ها و نحوه برگزاری لیگ بستگی دارد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

او با در نظر گرفتن بازی‌های تدارکاتی برای آماده‌سازی تیم ملی اشاره و بیان کرد: تورنمنت‌ها و بازی‌های دوستانه داخلی و خارجی پیش‌بینی کرده‌ایم اما به شرایط موجود در کشور و شیوع ویروس کرونا بستگی دارد.

یاری در مورد فینال لیگ برتر بین مس رفسنجان و سایپا تهران و قهرمانی نماینده رفسنجان گفت: مس رفسنجان از نظر بدنی آماده‌تر به نظر می‌رسید. البته سایپا همخیلی خوبی بود و جنگید اما تیم‌ها نتوانستند به خاطر وقفه چندین ماهه در مسابقات، برنامه‌های اصلی خود را ادامه دهند. در واقع روند رو به رشد تیم‌ها قطع شد و همین موضوع بر کیفیت بازی تاثیرگذار و مشهود بود اما باید به چهار تیم راه یافته به پلی‌آف تبریک گفت.شاید اگر بازی‌ها در زمان عادی به اتمام می رسید شرایط به گونه دیگری رقم می‌خورد اما این باعث نمی‌شود که فینالیست‌ها یا تیم قهرمان را زیر سوال ببریم چون رفسنجان از ابتدای فصل خوب کار کرد و به عنوان دومین تیم راهی پلی‌آف شد که باید به آنها تبریک گفت.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی