رفتن به بالا
  • سه شنبه - 4 شهریور 1399 - 17:20
  • کد خبر : ۷۴۷۴
  • چاپ خبر : فعالیت لیگ های فوتبال در آذربایجان غربی از سرگرفته می‌شود
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی:

فعالیت لیگ های فوتبال در آذربایجان غربی از سرگرفته می‌شود

کیومرث پورایراندوست مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی افزود: تمامی پروتکل‌های مصوب از سوی ستاد ملی کرونا و وزارت ورزش و جوانان به تمامی هیات‌های ورزشی ابلاغ شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: فعالیت لیگ‌های فوتبال و فوتسال استان با موافقت ستاد مقابله با کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سرگرفته می‌شود.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: فعالیت لیگ‌های فوتبال و فوتسال استان با موافقت ستاد مقابله با کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سرگرفته می‌شود.

به گزارش یاریزان؛ کیومرث پورایراندوست در گفت و گو با خبرگزاری ایرنا افزود: همکاری و هماهنگی‌های لازم در این خصوص با مدیران باشگاه‌ها انجام شده و تمرینات تیم‌های مختلف نیز برای آمادگی جهت شروع مسابقات در حال انجام است.

 

------------------------------------

وی در خصوص هزینه آزمایش کرونای کادر فنی و بازیکنان تیم‌های حاضر در لیگ‌های استانی بیان کرد: مقرر شده اسامی بازیکنان از طرف باشگاه‌های مختلف به شبکه بهداشت درمان شهرستان‌ها ارایه و با کمترین هزینه، آزمایش بازیکنان و کادر همراه گرفته شود.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی اظهار داشت: تلاش می‌کنیم هزینه آزمایش را با رایزنی با دانشگاه علوم پزشکی رایگان کنیم تا در این شرایط سخت، فشار مالی به باشگاه‌های استان وارد نشود.

ماه گذشته رییس هیات فوتبال آذربایجان‌غربی در نامه‌ای از لغو تمام مسابقات استانی فوتبال و فوتسال سال جاری خبر داده بود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

مسابقات فوتبال و فوتسال آذربایجان‌غربی در تمام رده های بزرگسالان، جوانان، نوجوانان و نونهالان در سطح لیگ‌های برتر و دسته یک برگزار می‌شود.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی