رفتن به بالا
  • جمعه - 26 بهمن 1397 - 23:22
  • کد خبر : ۳۸۱۰
  • چاپ خبر : شاهین رویای لیگ برتری شدن کرمانشاه را محقق کرد

شاهین رویای لیگ برتری شدن کرمانشاه را محقق کرد

در چهارچوب بازی برگشت مرحله پلی آف لیگ دسته یک کشور دو تیم شاهین کرمانشاه و نفت امیدیه در ورزشگاه امیدیه به مصاف هم رفتند. این بازی به ضربات پنالتی کشید و در نهایت این شاهین بود که جواز حضور در لیگ برتر را به دست آورد.

  در چهارچوب بازی برگشت مرحله پلی آف لیگ دسته یک کشور دو تیم شاهین کرمانشاه و نفت امیدیه در ورزشگاه امیدیه به مصاف هم رفتند. این بازی به ضربات پنالتی کشید و در نهایت این شاهین بود که جواز حضور در لیگ برتر را به دست آورد. به گزارش یاریزان و به نقل از […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

در چهارچوب بازی برگشت مرحله پلی آف لیگ دسته یک کشور دو تیم شاهین کرمانشاه و نفت امیدیه در ورزشگاه امیدیه به مصاف هم رفتند. این بازی به ضربات پنالتی کشید و در نهایت این شاهین بود که جواز حضور در لیگ برتر را به دست آورد.

به گزارش یاریزان و به نقل از فارس؛ تیم فوتسال «شاهین» کرمانشاه توانست پس از انجام دو بازی نفس گیر جواز حضور در لیگ‌برتر فوتسال را به دست آورد.

 

------------------------------------

بازی دوم مرحله پی‌آف که با حضور شاهین و نفت امیدیه در اهواز برگزار شد به ضربات پنالتی کشید و زاگرس نشینان پیروز میدان شدند. بازی رفت را شاهین کرمانشاه توانسته بود با پیروزی ۳ بر یک به پیروزی دست پیدا کند و بازی برگشت را ۲ بر صفر واگذار کرد و با توجه به نبود گل خورده در خانه، بازی به وقت‌های اضافی کشید.

 بازی در وقت های اضافه بدون رد و بدل شدن گلی به پایان رسید و بازی به ضربات پنالتی کشیده شد. در ضربات پنالتی نفت امیدیه دو توپ خورد را به هدر داد تا تیم فوتسال شاهین با گل کردن سه پنالتی خود راهی لیگ برتر شوند.

کاپیتان تیم شاهین کرمانشاه پس از اتمام این بازی در گفت‌وگو با فارس گفت: بازی سختی را در مقابل تماشاگران متعصب و پر شور امیدیه برگزار کردیم و بسیار خوشحالیم که پس از یک بازی نفس گیر و حواشی پس از آن، موفق به صعود به لیگ برتر کشور شدیم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

حامد ایوانی خاطر نشان کرد: بازی کردن در خانه نفت امیدیه بسیار سخت است، چرا که این تیم تماشاگران بسیار متعصبی در کنار خود دارد، سالن ورزشی امیدیه مجهز به کفپوش هندبال است و شرایط را برای فوتسال سخت می‌کند و داوری نیز در برخی  از صحنه‌ها به سود نفت امیدیه بود.

وی در تشریح حواشی پس از بازی افزود: پس از بازی به علت هجوم تماشاگران متعصب امیدیه به داخل زمین، همراه کل مسئولین تیم و تعداد اندک تماشاگرانی که برای حمایت از ما به امیدیه سفر کرده بودند، مجبور شدیم دو ساعت را در رختکن ورزشگاه حبس شویم و پس از دو ساعت با تلاش نیروی انتظامی از درب پشتی ورزشگاه خارج شدیم.

ایوانی خاطرنشان کرد: در فصل بعد تیم شاهین کرمانشاه نیازمند حمایت همه جانبه مسئولین شهر و جذب بازیکن است و از طرفی امیدواریم شرایط برای حضور یک مربی کارا و کارآمد همچون منصور مولایی در این تیم فراهم شود.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی