رفتن به بالا
  • یکشنبه - 29 دی 1398 - 19:18
  • کد خبر : ۶۰۰۷
  • چاپ خبر : رئیس هیات فوتبال کرمانشاه : پولی برای اعزام تیم به رقابت‌های فوتسال نداریم

رئیس هیات فوتبال کرمانشاه : پولی برای اعزام تیم به رقابت‌های فوتسال نداریم

لیگ برتر فوتسال استان کردستان با حضور شش تیم و میزبانی شهرهای سنندج، مریوان و دهگلان آغاز به کار می کند.

رئیس هیات فوتبال استان کرمانشاه : چون پولی نداشتیم و اسپانسری هم پای کار نیامد، نتوانستیم تیم را برای دیدار در هفته شانزدهم لیگ دسته اول فوتسال اعزام کنیم.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رئیس هیات فوتبال استان کرمانشاه : چون پولی نداشتیم و اسپانسری هم پای کار نیامد، نتوانستیم تیم را برای دیدار در هفته شانزدهم لیگ دسته اول فوتسال اعزام کنیم.

به گزارش یاریزان؛ علی محبی زنگنه در گفت و گو با ایسنا، بابیان اینکه تیم فوتسال هیات کرمانشاه باید در این هفته از رقابت‌های لیگ دسته اول برابر تیم هتل کاج مشهد قرار می‌گرفت، عنوان کرد: از آنجایی که این دیدار به میزبانی مشهد برگزار می‌شد و هزینه اعزام تیم هم بالا بود، نتوانستیم هزینه‌ها را تامین و تیم را اعزام کنیم.
وی تصریح کرد: طبق برآوردهایی که کرده بودیم، تنها اعزام این تیم با هواپیما بصورت رفت و برگشت و بدون احتساب هزینه‌های اسکان و تغذیه نزدیک به ۲۰ میلیون تومان پول نیاز داشت که هیات از پس چنین هزینه‌ای بر نمی‌آید.
رئیس هیات فوتبال کرمانشاه تاکید کرد: از هفته قبل با چند اسپانسر وارد مذاکره شدیم و تلاش کردیم آنها را برای حمایت مالی از این تیم جذب کنیم، اما بی فایده بود. برای بازی هفت قبل این تیم که برابر شهرداری قزوین و به میزبانی کرمانشاه بود، هزینه‌ها توسط هیات پرداخت شد، اما برای اعزام تیم به مشهد توانایی مالی نداشتیم.
محبی زنگنه یادآورشد: اگر این تیم در یک دیدار دیگر در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال حضور پیدا نکند به لیگ دسته سوم سقوط می‌کند، برای همین تمام تلاشمان را بکار می‌گیریم تا برای دیدار بعدی این تیم که ۲۹ دی برگزار می‌شود، یک اسپانسر بگیریم.
دیدار بین دو تیم فوتسال کرمانشاه و هتل کاج مشهد از سری رقابت‌های هفته شانزدهم لیگ دسته اول فوتسال کشور قرار بود۲۴ دی در مشهد برگزار شود که به دلیل عدم حضور تیم کرمانشاه نتیجه این دیدار ۳ بر صفر به نفع تیم مشهدی اعلام شد.
تیم فوتسال کرمانشاه با این باخت در پایان هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال با ۱۸ امتیاز در رده هفتم جدول گروه خود قرار دارد.

 

------------------------------------


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی