رفتن به بالا
  • جمعه - 17 فروردین 1397 - 11:07
  • کد خبر : ۲۷۸۹
  • چاپ خبر : افتخاری دیگر برای کردستان؛ نگار حسینی مربی تیم ملی کاراته امید دختران کشور شد
از سوی فدراسیون کاراته؛

افتخاری دیگر برای کردستان؛ نگار حسینی مربی تیم ملی کاراته امید دختران کشور شد

  نگار حسینی مربی سنندجی از سوی محمدصادق فرجی رئیس فدراسیون کاراته به عنوان مربی تیم ملی کاراته امید دختران کشور منصوب شد.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ محمدصادق فرجی رئیس فدراسیون کاراته، طی حکمی سرمربی و مربی تیم ملی امید دختر را در روز چهارشنبه ۱۵ فرودین ماه معرفی کرد. بر اساس این گزارش، نگار […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

نگار حسینی مربی سنندجی از سوی محمدصادق فرجی رئیس فدراسیون کاراته به عنوان مربی تیم ملی کاراته امید دختران کشور منصوب شد.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ محمدصادق فرجی رئیس فدراسیون کاراته، طی حکمی سرمربی و مربی تیم ملی امید دختر را در روز چهارشنبه ۱۵ فرودین ماه معرفی کرد.

بر اساس این گزارش، نگار حسینی مربی با دانش اسبق تیم ملی مجددا از سوی فدراسیون کاراته به عنوان مربی تیم ملی انتخاب شد تا در کنار زهرا صمدی به عنوان سرمربی هدایت کاراته کاران رده سنی امید را بر به دوش بکشند.

این مربی کردستانی در مردادماه سال ۹۳ به عنوان مربی تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا در کشور مالزی حضور یافت و تیم ملی کاراته بانوان کشورمان در سه رده سنی نوجوانان ، جوانان و امید در این رقابت ها شرکت کرد و توانست برای اولین بار در تاریخ کاراته ایران پنج مدال طلا، دو نقره و سه برنز را به مربیگری نگار حسینی کسب کند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

حسینی در سال ۲۰۰۵ میلادی توانست به عنوان ورزشکار در رقابت های جهانی ژاپن صاحب مدال برنز شود و در سال ۱۳۸۰ موفق شد در مسابقات کشورهای اسلامی تهران نیز نشان برنز را خود اختصاص دهد.

شاگردان نگار حسینی نیز در آبان ماه سال ۹۴ در نهمین دوره رقابت های کاراته قهرمانی بانوان جهان اندونزی یک طلا ، نقره و برنز را کسب کردند و برای اولین بار افتخار جدیدی را در کاراته بانوان کشور رقم زد.

گفتنی است، این مربی سنندجی در سال ۹۴ نیز توانست مدرک مربیگری جهانی را در کشور اندونزی کسب کند و در سال ۹۶ نیز به عنوان مربی تیم در رقابت های آسیائی قزاقستان حضور یافت.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی