رفتن به بالا
  • شنبه - 14 اردیبهشت 1398 - 15:14
  • کد خبر : ۴۸۴۰
  • چاپ خبر : اردوی تیم ملی کانوپولو زیر ۲۱ سال بانوان ایران با ۱۳ قایقران ادامه پیدا می کند 

اردوی تیم ملی کانوپولو زیر ۲۱ سال بانوان ایران با ۱۳ قایقران ادامه پیدا می کند 

به گزارش یاریزان و با اعلام فدراسیون قایقرانی، با توجه به برگزاری مسابقات کانوپولو قهرمانی آسیا 2019 به میزبانی میهن عزیزمان، تیم های ملی در رده های سنی بزرگسالان و زیر 21 سال خود را برای حضور پرقدرت در این رقابت ها آماده می کنند. با این هدف تیم ملی کانوپولو زیر 21 سال بانوان اولین مرحله اردوی آمادگی خود را با 25 قایقران در یزد آغاز خواهد کرد.

تست انتخابی تیم ملی کانوپولو زیر ۲۱ سال بانوان روز گذشته در یزد برگزار شد و اردوی این تیم با حضور نفرات برتر تا ۱۸ اردیبهشت ماه ادامه پیدا خواهد کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تست انتخابی تیم ملی کانوپولو زیر ۲۱ سال بانوان روز گذشته در یزد برگزار شد و اردوی این تیم با حضور نفرات برتر تا ۱۸ اردیبهشت ماه ادامه پیدا خواهد کرد.

به گزارش یاریزان و با اعلام فدراسیون قایقرانی، دور نخست اردوی آمادگی تیم ملی کانوپولو زیر ۲۱ سال بانوان با ۲۹ قایقران از ۹ اردیبهشت ماه در یزد آغاز شد. روز گذشته تست انتخابی این تیم برگزار و با نظر کادر فنی ۱۳ قایقران برتر معرفی شدند که در ادامه اردو تا ۱۸ اردیبهشت ماه باقی خواهند ماند.

 

------------------------------------

بر این اساس مهنوش زارعی از اصفهان، عطیه سلیمانی از زنجان، آناهیتا مهترپور از البرز، شیوا لکزایی، آتوسا اسلامی، فاطمه سهرابی منش، آذین مهدی زاده، نگین ابراهیمی و ملیکا سماکی از مازندران، فروغ گلشن تفتی و نگار قائم دوست از یزد و ملیکا برون و نرگس فراهانی از مرکزی قایقرانان حاضر در اردو هستند که تمرینات خود را تحت نظر دلارام راثی مرزآبادی مربی تیم انجام خواهند داد. شهرزاد کارگر نیز سرپرست این تیم است.

ملی پوشان کانوپولو کشورمان خود را برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا که به میزبانی کشورمان برگزار می شود، آماده می کنند.


https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی