رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 14 تیر 1397 - 23:21
  • کد خبر : ۳۲۰۵
  • چاپ خبر : رئیس سنندجی آمد تا تحول ایجاد کند؛ ورود تیم ها به لیگ برتر کونگ فو رایگان شد
در دومین روز کاری؛

رئیس سنندجی آمد تا تحول ایجاد کند؛ ورود تیم ها به لیگ برتر کونگ فو رایگان شد

  رئیس سنندجی سازمان لیگ فدراسیون کونگ فو گفت: هیچ هزینه ای از تیم های استانی بابت حضور در لیگ برتر کونگ فو دریافت نمی شود و ورود تیم ها به این رقابت ها کاملا رایگان است.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ باقر محمدی رئیس سنندجی سازمان لیگ فدراسیون کونگ فو در گفت و گو […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رئیس سنندجی سازمان لیگ فدراسیون کونگ فو گفت: هیچ هزینه ای از تیم های استانی بابت حضور در لیگ برتر کونگ فو دریافت نمی شود و ورود تیم ها به این رقابت ها کاملا رایگان است.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ باقر محمدی رئیس سنندجی سازمان لیگ فدراسیون کونگ فو در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سال های قبل این تیم ها برای ورود به لیگ برتر کونگ فو ، ۵۰ تا ۷۰ میلیون ریال و یک چک ضمانت دار پرداخت می کردند ولی با توجه به مشکلات مالی استان ها، امسال دریافت این موارد حذف شد.

وی با اشاره به اینکه امسال لیگ برتر کونگ فو از اول شهریور آغاز می شود، افزود: قرار است ۱۰ تا ۱۲ تیم توانمند از استان های مختلف برای شرکت در لیگ امسال انتخاب شوند.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون و سرمربی تیم ملی کونگ فو و هنرهای رزمی بزرگسالان کشور یادآور شد: ۲۰ تا ۲۲ تیر ماه مسابقات انتخابی تیم ملی با حضور ورزشکاران ۳۱ استان به منظور شرکت در مسابقات آسیایی برگزار می شود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

محمدی وضعیت تیم ملی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: مشکلی از لحاظ اعزام وجود ندارد و بازیکنان از شرایط خوبی در زمینه دریافت حقوق و امکانات مورد نیاز برخوردار هستند.

رضا حیدری رئیس فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی کشور، دو روز قبل طی حکمی و جهت سامان بخشیدن به لیگ ها “باقر محمدی” مربی با اخلاق سنندجی را به عنوان رئیس سازمان لیگ فدراسیون منصوب کرد.

باقر محمدی از مربیان فعال و توانمند رشته کونگ فو در کردستان به شمار می رود و تاکنون قهرمانان نامداری را آموزش داده و روانه رقابت های جهانی، آسیایی و کشوری کرده است.

این مربی کردستانی که با تازگی به ریاست سازمان لیگ فدراسیون کونگ فو کشور انتخاب شده است در ۱۰ سال اخیر سرمربیگری رده های مختلف سنی تیم ملی ایران در رقابت های جهانی و آسیایی را بر عهده داشته و سه سال است به عنوان فنی ترین مربی کونگ فو کشور انتخاب می شود.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی