رفتن به بالا
  • جمعه - 19 آبان 1402 - 21:46
  • کد خبر : ۱۷۰۶۰
  • چاپ خبر : کونگ فوکاران کردستانی جام قهرمانی را در خانه بالای سر برند / کرمانشاه در جایگاه دوم ایستاد
رقابت های کونگ فوی آزاد قهرمانی و انتخابی تیم ملی؛

کونگ فوکاران کردستانی جام قهرمانی را در خانه بالای سر برند / کرمانشاه در جایگاه دوم ایستاد

در پایان رقابت های کونگ فوی آزاد قهرمانی و انتخابی تیم ملی جوانان و بزرگسالان کشور در سنندج، کونگ فوکاران کردستانی جام قهرمانی را در خانه بالای سر برند به گزارش یاریزان؛ مسابقات کونگ فوی آزاد قهرمانی و انتخابی تیم های ملی جوانان و بزرگسالان کشور که از روز گذشته در سنندج آغاز شده بود، شامگاه امروز جمعه ۱۹ آبان ماه با معرفی نفرات و تیم های برتر به کار خود پایان داد. در این دوره از رقابت ها ۲۵۷ ورزشکاران در قالب ۲۰ تیم از سراسر کشور حضور پیدا کردند و به مدت دو روز با یکدیگر به مبارزه پرداختند. در پایان دو روز رقابت کونگ فوکاران کردستانی با کسب ۹۲ امتیاز عنوان قهرمانی تیمی مجموع دو رده را بدست آوردند. تیم کرمانشاه با بدست آوردن ۶۶ امتیاز در جایگاه دوم ایستاد. نمایندگان استان ایلام با کسب ۵۴ امتیاز مقام سوم را به خود اختصاص دادند. کاپ اخلاق این دوره از مسابقات نیز به تیم تهران رسید.

در پایان رقابت های کونگ فوی آزاد قهرمانی و انتخابی تیم ملی جوانان و بزرگسالان کشور در سنندج، کونگ فوکاران کردستانی جام قهرمانی را در خانه بالای سر برند

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

در پایان رقابت های کونگ فوی آزاد قهرمانی و انتخابی تیم ملی جوانان و بزرگسالان کشور در سنندج، کونگ فوکاران کردستانی جام قهرمانی را در خانه بالای سر برند

به گزارش یاریزان؛ مسابقات کونگ فوی آزاد قهرمانی و انتخابی تیم های ملی جوانان و بزرگسالان کشور که از روز گذشته در سنندج آغاز شده بود، شامگاه امروز جمعه ۱۹ آبان ماه با معرفی نفرات و تیم های برتر به کار خود پایان داد.

 

------------------------------------

در این دوره از رقابت ها ۲۵۷ ورزشکاران در قالب ۲۰ تیم از سراسر کشور حضور پیدا کردند و به مدت دو روز با یکدیگر به مبارزه پرداختند.

در پایان دو روز رقابت کونگ فوکاران کردستانی با کسب ۹۲ امتیاز عنوان قهرمانی تیمی مجموع دو رده را بدست آوردند.

تیم کرمانشاه با بدست آوردن ۶۶ امتیاز در جایگاه دوم ایستاد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

نمایندگان استان ایلام با کسب ۵۴ امتیاز مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

کاپ اخلاق این دوره از مسابقات نیز به تیم تهران رسید.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی