رفتن به بالا
  • جمعه - 21 آذر 1399 - 11:58
  • کد خبر : ۸۸۲۵
  • چاپ خبر : آذربایجان غربی ۲ مدال مسابقات ” ممای کونگ‌فو ” کشور را کسب کرد
دبیر هیات کونگ‌فو و هنرهای رزمی آذربایجان غربی:

آذربایجان غربی ۲ مدال مسابقات ” ممای کونگ‌فو ” کشور را کسب کرد

دبیر هیات کونگ‌فو و هنرهای رزمی آذربایجان غربی گفت: رزمی‌کاران استان، در مسابقات "ممای" انجمن "کونگ فو توآ" رده سنی جوانان و بزرگسالان کشور ۲ مدال کسب کردند.

دبیر هیات کونگ‌فو و هنرهای رزمی آذربایجان غربی گفت: رزمی‌کاران استان، در مسابقات “ممای” انجمن “کونگ فو توآ” رده سنی جوانان و بزرگسالان کشور ۲ مدال کسب کردند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

دبیر هیات کونگ‌فو و هنرهای رزمی آذربایجان غربی گفت: رزمی‌کاران استان، در مسابقات “ممای” انجمن “کونگ فو توآ” رده سنی جوانان و بزرگسالان کشور ۲ مدال کسب کردند.

به گزارش یاریزان و به نقل از خبرگزاری ایرنا، هاشم رضایی گفت: این رقابت‌ها به صورت مجازی و در ۲ رده سنی جوانان و بزرگسالان در بخش ممای با حضور ۱۰۰ نفر از استان‌های آذربایجان غربی ، آذربایجان‌شرقی، اصفهان، زنجان، فارس، خوزستان، قم، بوشهر، تهران، البرز، یزد، گیلان، همدان و اردبیل برگزار شد.

 

------------------------------------

وی گفت: تیم آذربایجان‌غربی با چهار ورزشکار که سه نفر در بخش جوانان و یک نفر بزرگسالان در رقابت‌ها شرکت کرده بود که مهیار کاظمی در سبک آتادو، متین دادآفرین در سبک سوتو، محمد عباس‌زاده در سبک مایانا در رده سنی جوانان و هاشم رضائی در سبک آناتوآ رده سنی بزرگسالان نمایندگان آذربایجان‌غربی در این رقابت‌ها بودند.

وی ادامه داد: متین دادآفرین رزمی‌کار اهل ارومیه در فرم سوتو رده سنی جوانان بعد از ورزشکاران زنجان و خوزستان مقام سوم و مدال برنز و محمد عباس‌زاده رزمی‌کار اهل میاندوآب در فرم مایانه بعد از رزمی‌کار زنجان مقام دوم و مدال نقره مسابقات را کسب کردند.

رضایی اضافه کرد: در پایان رقابت‌ها تیم‌های زنجان و اصفهان به ترتیب قهرمان رده سنی جوانان و بزرگسالان شدند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

تیم آذربایجان غربی در مسابقات رده سنی نونهالان و نوجوانان نیز موفق به کسب یک مدال برنز بخش انفرادی توسط “مهدی همتی” شده بود و چندی قبل نیز قهرمان مسابقات “ممای و اوسیما” کشور شد.

ممای یکی از روش های جذاب و متفاوت هنر رزمی ملی ایران‌ است که با تبادل ترکیبی از ضربه ها و دفاع‌های کاربردی دست و پا آمیخته‌ای از پیشرفته‌ترین علوم و فنون مبارزات کلاسیک محسوب می‌شود که با ترتیب ریتم خاصی در جهات گوناگون اجرا گشته و با اجرای عمل تنفسی به زیبایی آن افزوده می‌شود، از این سبک به عنوان شناسنامه کونگ فو و هنرهای رزمی نام برده می‌شود.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی