رفتن به بالا
  • سه شنبه - 20 تیر 1402 - 14:34
  • کد خبر : ۱۶۰۰۲
  • چاپ خبر : نتایج مسابقات کونگ فوی قهرمانی بانوان کشور به میزبانی سنندج مشخص شد

نتایج مسابقات کونگ فوی قهرمانی بانوان کشور به میزبانی سنندج مشخص شد

به گزارش یاریزان؛ مسابقات کونگ فوی نیمه آزاد قهرمانی و انتخابی تیم ملی بانوان رده سنی بزرگسالان کشور که از روز دوشنبه 19 تیر در شهر سنندج آغاز شده بود ظهر امروز سه شنبه 20 تیر ماه با معرفی نفرات و تیم های برتر به کار خود پایان داد. این رقابت ها با حضور بیش از 300 کونگ فوکار دختر در پنج وزن در سالن آزادی شهر سنندج برگزار شد و شرکت کنندگان به مدت دو روز با یکدیگر پیکار کردند. در پایان این مسابقات و در نتایج بخش تیمی «تهران الف» توانست مقام قهرمانی و کاپ زرین طلا را کسب کند، «اصفهان» دوم شد و کاپ نقره را بالای سر برد و تیم «کرمان» در رده سوم ایستاد کاپ برنز گرفت و تیم فارس نیز کاپ اخلاق این دوره از رقابت ها را به خانه برد. تیم کونگ فوی بانوان کردستان در این مسابقات توانستند دو عنوان دوم و سومی را برای استان به ارمغان بیاورند. در نتایج انفرادی وزن 71 کیلوگرم "کیمیا الفتی" بانوی کونگ فوکار کردستانی با ایستادن بر سکوی دوم عنوان نایب قهرمانی و نشان نقره از آن خود کرد.

مسابقات کونگ فوی نیمه آزاد قهرمانی بانوان کشور در سنندج پس از مشخص شدن نتایج و با قهرمانی تیم تهران به کار خود پایان داد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مسابقات کونگ فوی نیمه آزاد قهرمانی بانوان کشور در سنندج پس از مشخص شدن نتایج و با قهرمانی تیم تهران به کار خود پایان داد.

به گزارش یاریزان؛ مسابقات کونگ فوی نیمه آزاد قهرمانی و انتخابی تیم ملی بانوان رده سنی بزرگسالان کشور که از روز دوشنبه ۱۹ تیر در شهر سنندج آغاز شده بود ظهر امروز سه شنبه ۲۰ تیر ماه با معرفی نفرات و تیم های برتر به کار خود پایان داد.

 

------------------------------------

این رقابت ها با حضور بیش از ۳۰۰ کونگ فوکار دختر در پنج وزن در سالن آزادی شهر سنندج برگزار شد و شرکت کنندگان به مدت دو روز با یکدیگر پیکار کردند.

در پایان این مسابقات و در نتایج بخش تیمی «تهران الف» توانست مقام قهرمانی و کاپ زرین طلا را کسب کند، «اصفهان» دوم شد و کاپ نقره را بالای سر برد و تیم «کرمان» در رده سوم ایستاد کاپ برنز گرفت و تیم فارس نیز کاپ اخلاق این دوره از رقابت ها را به خانه برد.

تیم کونگ فوی بانوان کردستان در این مسابقات توانستند دو عنوان دوم و سومی را برای استان به ارمغان بیاورند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

در نتایج انفرادی وزن ۷۱ کیلوگرم “کیمیا الفتی” بانوی کونگ فوکار کردستانی با ایستادن بر سکوی دوم عنوان نایب قهرمانی و نشان نقره از آن خود کرد.

همچنین در نتایج انفرادی وزن ۴۸- کیلوگرم مسابقات کونگ فوی قهرمانی بانوان کشور نیز ” زینب نیلایی” دیگر نماینده کردستان با کسب عنوان سوم یک نشان برنز را به ارمغان آورد.

گفتنی است؛ آیین اختتامیه این مسابقات ظهر امروز با حضور سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان، نایب رئیس فدراسیون کونگ فو ، جمعی از مسئولین ورزش استان و شهرستان سنندج و اعضای هیأت کونگ فوی کردستان در سالن آزادی شهر سنندج برگزار شد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی