رفتن به بالا
  • دوشنبه - 12 آبان 1399 - 16:05
  • کد خبر : ۷۹۷۱
  • چاپ خبر : سید سیاوش حسینی فعال رسانه ای کرمانشاه بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت
پس از ۳۱ سال فعالیت؛

سید سیاوش حسینی فعال رسانه ای کرمانشاه بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت

سید سیاوش حسینی از قدیمی ترین فعالان رسانه ای استان کرمانشاه که از هفته گذشته بر اثر ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان شهدای کرمانشاه بستری بود عصر امروز (یکشنبه یازدهم آبانماه) در گذشت. سرپرستی روزنامه کیهان در استان کرمانشاه و سردبیری هفته نامه پویندگان غرب از جمله فعالیت های مرحوم حسینی در طول فعالیت رسانه ای ایشان بود.

سید سیاوش حسینی از فعالان و پیشکسوتان رسانه ای استان کرمانشاه عصر امروز بر اثر ابتلا به بیماری کرونا درگذشت.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

سید سیاوش حسینی از فعالان و پیشکسوتان رسانه ای استان کرمانشاه عصر امروز بر اثر ابتلا به بیماری کرونا درگذشت.

به گزارش یاریزان به نقل از پایگاه خبری جام جام ورزش، سید سیاوش حسینی از قدیمی ترین فعالان رسانه ای استان کرمانشاه که از هفته گذشته بر اثر ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان شهدای کرمانشاه بستری بود عصر امروز (یکشنبه یازدهم آبانماه) در گذشت.

 

------------------------------------

سرپرستی روزنامه کیهان در استان کرمانشاه و سردبیری هفته نامه پویندگان غرب از جمله فعالیت های مرحوم حسینی در طول فعالیت رسانه ای ایشان بود.

یادداشت ها و نقدهای منصفانه این پیشکسوت رسانه در رسانه های معتبر محلی و سراسری در دفاع از حقوق و مطالبات مردم در مقابل مسوولان از جمله خدمات ایشان است که برای ثبت در تاریخ مطبوعات استان به یادگار مانده است.

اخلاق مداری و صداقت از جمله شاخصه های مرحوم حسینی بود. قلم ایشان سالهای متمادی بصورت دلسوزانه نگاشته شد و شاگردان فراوانی در مکتب این استاد با اخلاق و مردمی تربیت شده است .

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

سید سیاوش حسینی متولد سال ۱۳۳۹ در طول ۳۱ سال فعالیت رسانه ای خود سرپرستی روزنامه کیهان ، سردبیری هفته نامه پویندگان غرب ، عضویت در هیئت مدیر خانه مطبوعات و رسانه های استان کرمانشاه را در کارنامه ثبت کرده است.

حسینی هفته گذشته بر اثر ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان شهدا بستری شد و در دو روز اخیر با شدت یافتن بیماری به بخش مراقبت های ویژه بیمارستان انتقال یافت که متاسفانه عصر روز یکشنبه ۱۱ آبان‌ماه بر اثر پایین آمدن سطح اکسیژن خون و ایست قلبی به دیار باقی شتافت.

گفتنی است پیکر این استاد گرانقدر روز دوشنبه در قطعه هنرمندان آرامستان باغ فردوس کرمانشاه به خاک سپرده خواهد شد.

همچنین معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در پیامی درگذشت زنده‌یاد «سید سیاوش حسینی» سردبیر هفته‌نامه «پویندگان غرب» و عضو هیئت مدیره خانه مطبوعات استان کرمانشاه را تسلیت ​گفت.

در پیام محمد خدادی آمده است:

انا لله و‌ انا الیه راجعون

خبر درگذشت زنده‌یاد « سید سیاوش حسینی »، سردبیر هفته‌نامه «پویندگان غرب» و عضو هیئت مدیره خانه مطبوعات استان کرمانشاه موجب تاسف شد.

اینجانب درگذشت این فعالِ خوشنام مطبوعاتی را به خانواده محترم و جامعه رسانه‌ای کشور، به‌ویژه فعالان رسانه‌ای استان کرمانشاه تسلیت می‌گویم و برای خانواده، دوستان و همکاران او، صبر و اجر مسئلت دارم.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی