رفتن به بالا
  • یکشنبه - 8 آبان 1401 - 08:41
  • کد خبر : ۱۳۹۱۰
  • چاپ خبر : شرایط ثبت نام آزمون ورودی دوره مربیگری خصوصی بانوان (PT)

شرایط ثبت نام آزمون ورودی دوره مربیگری خصوصی بانوان (PT)

به گزارش یاریزان؛ حسین جمشیدی اظهار داشت: بر هیچ‌ کس پوشیده نیست که از زمان حضور دکتر نصیرزاده در راس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام تلاش فدراسیون در راستای گسترش فعالیت بانوان بوده و برگزاری مسابقات کشوری در رشته مچ اندازی برای چهارمین بار و در رشته های فیتنس چلنج و پاورلیفتینگ برای نخستین بار گواهی محکمی برای صحت این ادعاست. وی افزود: تربیت داورانی در رشته های مچ اندازی، فیتنس چلنج و پاورلیفتینگ بانوان و دو اعزام بین المللی بانوان به رقابت های مچ اندازی قهرمانی آسیا نشان می دهد که بخش بانوان برای فدراسیون بدنسازی از درجه اهمیت بالایی برخوردار است. مدیر روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام تصریح کرد: در مصاحبه اخیر رییس فدراسیون بدنسازی نیز دقیقا به تمام این مسائل اشاره شده و فقط دکتر نصیرزاده به این موضوع اشاره کرده که رشته پرورش اندام برای بانوان در ایران ممنوع است. البته با توجه به نوع پوشش زنان در این رشته در رقابت های خارجی هیچ فعالیتی تاکنون در این رشته انجام نشده و از این پس نیز انجام نخواهد شد. متاسفانه برخی افراد با تحریف صحبت های رییس فدراسیون کلمه «بدنسازی» را جایگزین کلمه «پرورش اندام» کردند که کاملا دو معنای متفاوت دارند. جمشیدی در ادامه گفت: فدراسیون از همین طریق به صراحت اعلام می کند بدنسازی برای بانوان به هیچ عنوان ممنوع نیست و هم اکنون هزاران باشگاه در سراسر کشور در این بخش فعالیت می کنند و میلیون ها نفر از بانوان کشور نیز مشغول فعالیت در رشته بدنسازی در باشگاهها هستند. همچنین فدراسیون همواره با تربیت مربیان با دانش و برگزاری کلاس های آموزشی سعی در بالا بردن سطح آگاهی مربیان و ورزشکاران در بخش بانوان و آقایان داشته و دارد.

مرکز آموزش آکادمی ملی المپیک در خصوص آخرین شرایط و نحوه ثبت نام متقاضیان حضور در آزمون ورودی دوره مربیگری خصوصی بانوان (PT) اطلاعیه ای منتشر کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مرکز آموزش آکادمی ملی المپیک در خصوص آخرین شرایط و نحوه ثبت نام متقاضیان حضور در آزمون ورودی دوره مربیگری خصوصی بانوان (PT) اطلاعیه ای منتشر کرد.

به گزارش یاریزان؛ در متن اطلاعیه آکادمی ملی المپیک ایران آمده است: نظر به محدودیت ظرفیت شرکت کنندگان در دوره مربیگری خصوصی بانوان و اتمام مهلت ثبت نام در تاریخ ۱۲ آبان ماه، خواهشمند است متقاضیان قبل از تاریخ فوق نسبت به تکمیل فرم ثبت نام و ارسال مدارک خود اقدام نمایند.

 

------------------------------------

آن دسته از علاقمندان حضور در این آزمون که به هر دلیلی امکان ثبت نام اینترنتی را ندارند، می توانند به صورت حضوری به مرکز آموزش و پژوهش (واقع در بزرگراه نیایش- خیابان سئول شمالی- مجموعه ورزشی انقلاب – آکادمی ملی المپیک) مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است امکان اسکان پذیرفته شدگان در آزمون که در شهر های دیگر سکونت دارند در طول دوره در محل هتل آکادمی ملی المپیک ایران فراهم می باشد.

مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی آکادمی ملی المپیک در نظر دارد با مشارکت مرکز آموزش این مجموعه طی روزهای ۵ لغایت ۱۵ آذرماه سال جاری دومین دوره مربیگری خصوصی PT (ویژه بانوان) را برگزار نماید که آزمون ورودی (تئوری و عملی) این دوره در تاریخ ۱۸ آبان برگزار خواهد شد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

مرکز آموزش آکادمی ملی المپیک در خصوص آخرین شرایط و نحوه ثبت نام متقاضیان حضور در آزمون ورودی دوره مربیگری خصوصی بانوان (PT) اطلاعیه ای منتشر کرد. به گزارش یاریزان؛ در متن اطلاعیه آکادمی ملی المپیک ایران آمده است: نظر به محدودیت ظرفیت شرکت کنندگان در دوره مربیگری خصوصی بانوان و اتمام مهلت ثبت نام در تاریخ 12 آبان ماه، خواهشمند است متقاضیان قبل از تاریخ فوق نسبت به تکمیل فرم ثبت نام و ارسال مدارک خود اقدام نمایند. آن دسته از علاقمندان حضور در این آزمون که به هر دلیلی امکان ثبت نام اینترنتی را ندارند، می توانند به صورت حضوری به مرکز آموزش و پژوهش (واقع در بزرگراه نیایش- خیابان سئول شمالی- مجموعه ورزشی انقلاب - آکادمی ملی المپیک) مراجعه نمایند. لازم به ذکر است امکان اسکان پذیرفته شدگان در آزمون که در شهر های دیگر سکونت دارند در طول دوره در محل هتل آکادمی ملی المپیک ایران فراهم می باشد. مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی آکادمی ملی المپیک در نظر دارد با مشارکت مرکز آموزش این مجموعه طی روزهای 5 لغایت 15 آذرماه سال جاری دومین دوره مربیگری خصوصی PT (ویژه بانوان) را برگزار نماید که آزمون ورودی (تئوری و عملی) این دوره در تاریخ 18 آبان برگزار خواهد شد. منابع آزمون ورودی تئوری و عملی دوره مذکور به شرح زیر است: آزمون تئوری : 40 سوال 4 گزینه ای از کتاب اصول تمرینات قدرتی و بدنسازی – انتشارات شناسنامه آزمون عملی : 1000متر 6 دقیقه - تست چابکی ایلینویز - انعطاف تنه به جلو - اجرای الگوهای حرکتی (زانوبلند – پرش از روی جعبه و موانع). جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط ثبت نام آزمون ورودی دوره مربیگری خصوصی بانوان (PT) به لینک زیر (جدول دوره های آموزشی) مراجعه نمایید: http://academy.olympic.ir/fa/registration

منابع آزمون ورودی تئوری و عملی دوره مذکور به شرح زیر است:

آزمون تئوری : ۴۰ سوال ۴ گزینه ای از کتاب اصول تمرینات قدرتی و بدنسازی – انتشارات شناسنامه
آزمون عملی : ۱۰۰۰متر ۶ دقیقه – تست چابکی ایلینویز – انعطاف تنه به جلو – اجرای الگوهای حرکتی (زانوبلند – پرش از روی جعبه و موانع).

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط ثبت نام آزمون ورودی دوره مربیگری خصوصی بانوان (PT) به لینک زیر (جدول دوره های آموزشی) مراجعه نمایید:

http://academy.olympic.ir/fa/registration


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی