رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 11 آذر 1395 - 16:05
  • کد خبر : ۱۶۶۷
  • چاپ خبر : کسب ۴ نشان طلا و نقره بوکسورهای نوجوان کردستانی در فستیوال کشور

کسب ۴ نشان طلا و نقره بوکسورهای نوجوان کردستانی در فستیوال کشور

  هیمن خالدی، رضا خیاطی، شهریار جنتی و شاهین ارشدی بوکسورهای نوجوان کردستانی با کسب ۲ نشان طلا و ۲ نقره در نخستین فستیوال بوکس نوجوانان کشور در تهران خوش درخشیدند. به گزارش یاریزان، نخستین فستیوال بوکس نوجوانان کشور در روز ۷ آذرماه با شناخت نفرات مسابقات در تهران به کار خود پایان داد.  ———————————— […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

هیمن خالدی، رضا خیاطی، شهریار جنتی و شاهین ارشدی بوکسورهای نوجوان کردستانی با کسب ۲ نشان طلا و ۲ نقره در نخستین فستیوال بوکس نوجوانان کشور در تهران خوش درخشیدند.

به گزارش یاریزان، نخستین فستیوال بوکس نوجوانان کشور در روز ۷ آذرماه با شناخت نفرات مسابقات در تهران به کار خود پایان داد.

 

------------------------------------

این مسابقات با حضور بوکسورهایی از استان های سراسر کشور برگزار شد و به مدت ۲ روز در اوزان مختلف برروی رینگ رفتند و به رقابت پرداختند.

بر اساس این گزارش، نخستین فستیوال بوکس نوجوانان کشور با حضور ۵۳ بوکسور طی روزهای ۶ و ۷ آذرماه در سالن تخصصی بوکس شهید همت برگزار شد.

تیم استان کردستان با ۴ ورزشکار در این رقابت شرکت کرد و در با کسب ۲ نشان طلا و ۲ نقره در نخستین فستیوال بوکس نوجوانان کشور به کار خود پایان دادند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

هیمن خالدی، رضا خیاطی بعنوان بوکسورهای نوجوان کردستانی دو نشان طلا را به ارمغان آوردند و شهریار جنتی و شاهین ارشدی دیگر بوکسورهای کردستانی نیز ۲ مدال نقره را بر گردن آویختند.

گفتنی است، تیمور خانی و بختیار وطنی به عنوان مربی و سرپرست در نخستین فستیوال بوکس نوجوانان کشور حضور داشتند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی