رفتن به بالا
  • دوشنبه - 27 فروردین 1397 - 12:14
  • کد خبر : ۲۸۴۷
  • چاپ خبر : هیوا نسیمی مربی قایقران مریوانی هدایت تیم ملی جوانان ایران را بر عهده گرفت
بمنظور حضور در رقابت های قهرمانی آسیا؛

هیوا نسیمی مربی قایقران مریوانی هدایت تیم ملی جوانان ایران را بر عهده گرفت

  هیوا نسیمی مربی قایقران مریوانی با نظر فدراسیون، در دومین مرحله اردوی تیم ملی اسلالوم جوانان حضور یافت و از روز ۲۶ فروردین نظارت بر تمرینات فنی ملی پوشان را بر عهده گرفت.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ اولین مرحله اردوی تیم ملی اسلالوم مردان رده سنی جوانان و زیر ۲۳ سال کشور به […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

هیوا نسیمی مربی قایقران مریوانی با نظر فدراسیون، در دومین مرحله اردوی تیم ملی اسلالوم جوانان حضور یافت و از روز ۲۶ فروردین نظارت بر تمرینات فنی ملی پوشان را بر عهده گرفت.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ اولین مرحله اردوی تیم ملی اسلالوم مردان رده سنی جوانان و زیر ۲۳ سال کشور به میزبانی دریاچه آزادی و رودخانه کرج برگزار می شود.
این مرحله از اردو در مدت ۱۳ روز به منظور آمادگی و حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا برگزار می شود.
امیر رضانژاد از تهران، محمدمهدی کنارنگ از چهارمحال و بختیاری، علیرضا آدم پور از گیلان، دانیال خسروی، ماهان ادریسی و رضا خلیلی از مازندران قایقرانان دعوت شده به این مرحله از اردو هستند.
هیوا نسیمی مربی قایقران مریوانی تمرینات فنی ملی پوشان را تحت نظر دارد و اردوی تیم ملی اسلالوم مردان رده سنی جوانان و زیر ۲۳ سال کشور روزهای ۲۶ فروردین ماه تا هفتم اردیبهشت در دریاچه آزادی و رودخانه کرج برگزار می شود.

نسیمی خود از ورزشکاران و قهرمانان رشته قایقرانی است و نشان برنز رقابت‌‌های قهرمانی آسیا در کشور چین را در کارنامه ورزشی دارد.


https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی