رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 6 فروردین 1399 - 01:04
  • کد خبر : ۶۴۳۷
  • چاپ خبر : بیمارستان موقت مهاباد ویژه بیماران مبتلا به کرونا بزودی افتتاح می‌شود

بیمارستان موقت مهاباد ویژه بیماران مبتلا به کرونا بزودی افتتاح می‌شود

فرماندار ویژه مهاباد گفت: بیمارستان موقت این شهرستان برای پذیرش احتمالی بیماران مبتلا به کرونا در این شهرستان روز پنجشنبه هفته جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرماندار ویژه مهاباد : بیمارستان موقت این شهرستان برای پذیرش احتمالی بیماران مبتلا به کرونا در این شهرستان روز پنجشنبه هفته جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

فرماندار ویژه مهاباد گفت: بیمارستان موقت این شهرستان برای پذیرش احتمالی بیماران مبتلا به کرونا در این شهرستان روز پنجشنبه هفته جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش یاریزان؛ ایرج شجاعی عصر روز سه‌شنبه در پانزدهمین جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا که با حضور استاندار آذربایجان‌غربی از طریق ویدیو کنفرانس برگزار شد اظهار داشت: این بیمارستان موقت که با کمک ۱۰ میلیارد ریالی خیران در محل سالن ۲ هزار نفری این شهرستان راه اندازی شده است آماده تحویل به شبکه بهداشت و درمان است.

 

------------------------------------

وی اضافه کرد: این بیمارستان موقت ظرفیت ۱۰۰ تخت بیمارستانی را دارد و با تجهیزاتی شامل تخت بیمارستانی، کپسول‌های اکسیژن، دستگاه‌های شوکر و علمک‌های ویژه سرم آماده بهره‌برداری شده است.

وی افزود: در جوار این مکان، پنج سوویت ویژه استراحت پزشکان، پرستاران و کادر درمانی نیز ایجاد و با امکانات و وسایل لازم تجهیز و آماده اقامت شده است.

وی همچنین به اقدامات پیشگیرانه بیماری کرونا در این شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: از بیستم اسفندماه سال گذشته ورودی‌های شهر در پنج نقطه با همکاری نیروهای انتظامی و تشکل‌های مردم نهاد در حال کنترل و غربالگری است و براساس مصوبات ستاد مقابله با بیماری کرونا از تردد مردم حتی در حاشیه سد مهاباد نیز جلوگیری به عمل آمده است.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

«شجاعی» در زمینه تامین مواد ضدعفونی در این شهرستان نیز بیان کرد: به لحاظ تامین مود ضدعفونی این شهرستان خوشبختانه به خودکفایی رسیده است و با تلاس ۲ واحد تولیدی و تغییر خطوط تولید آنها هم اکنون علاوه بر تامین مواد ضدعفونی مورد نیاز مهاباد قادر است بخشی از تولید خود را نیز به سایر شهرستان های همجوار نیز ارسال کند.

هاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

از ابتدای شیوع بیماری کرونا در مهاباد، تاکنون جواب آزمایش ۲۸ نفر مثبت اعلام شده که از این تعداد ۱۸ نفر ترخیص و یک مورد نیز فوت شده‌است.

بر اساس آخرین آمار، از ابتدای شیوع بیماری کرونا در آذربایجان‌غربی ۴۶۲ نفر به این بیماری مبتلا شده‌ و از این تعداد ۳۵ نفر تاکنون فوت کرده‌اند.

منبع ایرنا


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی