رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 2 خرداد 1398 - 16:06
  • کد خبر : ۵۰۸۷
  • چاپ خبر : حضور بانوان در مسابقات لیگ ملت‌های والیبال حتی با لباس های محلی نیز آزاد است

حضور بانوان در مسابقات لیگ ملت‌های والیبال حتی با لباس های محلی نیز آزاد است

محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان‌غربی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی استان برای برگزاری لیگ ملت‌های 2019 والیبال وحدت لازم را داشته باشند، گفت: حضور بانوان با لباس محلی در صورت رعایت شئونات اسلامی در ورزشگاه 6 هزار نفری غدیر ارومیه هیچ مانعی ندارد.

استاندار آذربایجان‌غربی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی استان برای برگزاری لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ والیبال وحدت لازم را داشته باشند، گفت: حضور بانوان با لباس محلی در صورت رعایت شئونات اسلامی در ورزشگاه ۶ هزار نفری غدیر ارومیه هیچ مانعی ندارد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

استاندار آذربایجان‌غربی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی استان برای برگزاری لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ والیبال وحدت لازم را داشته باشند، گفت: حضور بانوان با لباس محلی در صورت رعایت شئونات اسلامی در ورزشگاه ۶ هزار نفری غدیر ارومیه هیچ مانعی ندارد.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان و به نقل ار ایلنا، محمد مهدی شهریاری امروز در جلسه شورای ورزش آذربایجان‌غربی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی استان برای برگزاری لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ والیبال وحدت لازم را داشته باشند زیرا این همدلی ضامن موفقیت در اجرای این رقابت‌ها است، افزود: دستگاه‌های اجرایی با فداکاری در اجرای وظایف خود روند انجام کارها را تسریع کنند.

استاندار آذربایجان‌غربی با بیان اینکه این مسابقات در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه برگزار می‌شود، بیان کرد: با برگزاری این رقابت‌ها می‌توان زمینه برگزاری سایر رقابت‌های بین‌الملی را در این استان فراهم کرد و به نوعی هزینه‌کرد در این مسیر خود سرمایه‌گذاری برای آینده است.

وی اضافه کرد: مسئولان مرتبط تشریفات را مورد توجه قرار دهند و با هماهنگی با پیشکسوتان ورزشی زمینه برگزاری مسابقات را به نحو احسنت فراهم کنند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

شهریاری تاکید کرد: بیمه تماشاگران والیبال نیز باید مورد توجه مسؤولان امر قرار گیرد تا مشکلی در این خصوص به وجود نیاید.

وی گفت: حضور بانوان با لباس محلی در صورت رعایت شئونات اسلامی در ورزشگاه هیچ مانعی ندارد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه گفت: آماده‌سازی سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه برای میزبانی شایسته در دیدارهای هفته سوم لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ والیبال ادامه دارد.

عبدالله چمن‌گلی افزود: تمامی تجهیزات و عملیات لازم از قبیل تهیه و خرید کف‌پوش مخصوص، دو هزار و ۴۶۰ عدد لامپ روشنایی، یک هزار و ۷۰۰ عدد صندلی، زیباسازی و رنگ آمیزی سالن، اتصال اینترنت پرسرعت و اجرای آسفالت و زیباسازی محوطه سالن در حال اجرا است و بر اساس زمان پیش‌بینی شده آماده‌سازی سالن به پایان می‌رسد.

وی بیان کرد: هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال نیز برای خرید مدرن‌ترین کف‌پوش سالن هزینه شده است که این خود یکی از ملزومات اساسی برای برگزاری رقابت‌های والیبال بود.

به گزارش ایلنا، هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال از ۲۴ تا ۲۶ خرداد ماه امسال به میزبانی ارومیه با حضور تیم‌های ایران، کانادا، لهستان و روسیه در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه برگزار خواهد شد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی