رفتن به بالا
  • سه شنبه - 26 مرداد 1400 - 18:25
  • کد خبر : ۱۱۳۶۹
  • چاپ خبر : پیگیری فعالیت های ورزشی پس از تعطیلی سراسری چگونه خواهد بود؟
رییس فدراسیون پزشکی ورزشی خبر داد؛

پیگیری فعالیت های ورزشی پس از تعطیلی سراسری چگونه خواهد بود؟

دبیر هیات تکواندو استان کرمانشاه گفت: قطعاً ورزش در این شرایط کرونایی نیازمند حمایت است برخی از مربیان ورزشی به علت فشارهای ناشی از تعطیلی باشگاه‌های ورزشی، وسایل آموزشی خود را فروخته‌اند.

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام کرد که پس از پایان محدودیت‌های سراسری (۳۰ مرداد ۱۴۰۰) مشاغل مرتبط با فعالیت باشگاه‌های ورزشی می‌توانند بر اساس تقسیم‌بندی صورت گرفته که از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا مدنظر قرار گرفته است، فعالیت کنند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام کرد که پس از پایان محدودیت‌های سراسری (۳۰ مرداد ۱۴۰۰) مشاغل مرتبط با فعالیت باشگاه های ورزشی می‌توانند بر اساس تقسیم‌بندی صورت گرفته که از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا مدنظر قرار گرفته است، فعالیت کنند.

به گزارش یاریزان و به نقل ازخبرگزاری ایسنا، بر اساس آخرین اصلاحیه طرح مدیریت هوشمند محدودیت‌های متناسب با وضعیت و روند بیماری کووید – ۱۹ در شهر های کشور، مصوبه پنجاه و دومین جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا ، مشاغل گروه یک (مجاز به فعالیت در تمام شهرستان‌ها حتی در شرایط قرمز)، مشاغل گروه دو (مجاز به فعالیت در شهر های نارنجی)، مشاغل گروه سه (مجاز به فعالیت در شهرهای زرد) و مشاغل گروه چهار (مجاز به فعالیت تنها در شهرهای آبی) هستند.

 

------------------------------------

طبق بازنگری و ویرایش طرح جامع هوشمند محدودیت، فهرست تغییرات ایجاد شده در گروه‌بندی مشاغل مرتبط با فعالیت باشگاه های ورزشی گروه اول شامل استخر روباز، تیراندازی (اهداف پروازی، فضای باز)، تیروکمان، چوگان، دوومیدانی، سوارکاری، قایقرانی (به‌جز دراگون بوت)، کوهنوردی، موتورسواری و اتومبیل‌رانی، دوچرخه سواری است.

گروه دوم را بدنسازی و پرورش اندام، اسکی، بولینگ و بیلیارد، تنیس روی میز (داخل سالن)، شمشیربازی (سالنی)، ورزش‌های سه گانه، تیراندازی سالنی، بدمینتون، فوتبال سالنی، ورزش‌های روستایی (سالنی)، والیبال (سالنی) قایقرانی دراگون بوت تشکیل می‌دهد و گروه سوم شامل انجمن ورزش‌های رزمی، بوکس (سالنی) شنا (استخرهای سرپوشیده و پارک‌های آبی) تکواندو (سالنی) جانبازان و معلولین، ژیمناستیک (سالنی) هاکی (سالنی) کاراته (سالنی) کبدی (سالنی) کشتی (سالنی) کونگ فو و هنرهای رزمی (سالنی) نابینایان، ناشنوایان، نجات غریق (سالنی) ورزش‌های رزمی، ووشو (سالنی) و ورزش‌های زورخانه‌ای (سالنی) می‌شود.

دکتر غلامرضا نوروزی، رییس فدراسیون پزشکی ورزشی در رابطه با تعیین تکلیف مشاغل مرتبط با فعالیت باشگاه های ورزشی پس از محدودیت و تعطیلی سراسری اعلام شده در کشور که تا پایان ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: پس از تاریخ اعلام شده یعنی از ۳۱ مرداد سال جاری مشاغل مرتبط با فعالیت باشگاه‌های ورزشی که در سه گروه متناسب با وضعیت شیوع ویروس کرونا تقسیم‌بندی شده‌اند می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

او ادامه داد: در حال حاضر با توجه به محدودیت و تعطیلی‌های سراسری اعلام شده تا ۳۰ مرداد ۱۴۰۰، صرفا تیم‌های ملی و لیگ‌های برتر در رشته‌های ورزشی مختلف، اجازه فعالیت در مناطق قرمز رنگ از نظر شیوع ویروس کرونا را دارند اما پس از تاریخ اعلام شده مطابق با طرح جامع هوشمند محدودیت، مشاغل مرتبط با فعالیت باشگاه‌های ورزشی مطابق با گروه‌بندی صورت گرفته در نقاط قرمز، نارنجی و زرد رنگ امکان فعالیت خواهند داشت.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی