رفتن به بالا
  • شنبه - 23 دی 1402 - 09:15
  • کد خبر : ۱۷۴۶۷
  • چاپ خبر : هشدار هواشناسی برای شرایط جوی نامساعد طی روزهای شنبه و یکشنبه

هشدار هواشناسی برای شرایط جوی نامساعد طی روزهای شنبه و یکشنبه

با توجه به پیش بینی های انجام شده، هشدار هواشناسی برای شرايط جوی نامساعد طي روز های شنبه و يكشنبه جاری اعلام شد. به گزارش یاریزان؛ بر اساس هشدار سطح نارنجي سازمان هواشناسی كشور، از شنبه تا اوايل صبح دوشنبه (٢هفته ٣ و ٢٤ دي ماه ١٤٠٢)، با فعاليت سامانه بارشي و سرد، در ارتفاعات شمال غرب، غرب و البرز غربي و مركزي ، بارش شديد برف و كولاك، مه آلودشدن و كاهش ديد افقي و عمودي، وزش باد شديد و خيلي شديد و در مناطق مستعد وقوع بهمن و ريزش برف پيش بينی مي شود. شدت بارش در جنوب آذربايجان غربي، غرب كردستان و شمال كرمانشاه و همچنين ارتفاعات اردبيل و غرب گيلان مي باشد. با توجه به ريزش هواي سرد از عرض هاي شمالي، كاهش محسوس دما همراه با وزش باد شديد، تشديد سوزباد و مخاطره سرمازدگي شديد مورد انتظار است. طي روز دوشنبه با خروج سامانه بارشي، كاهش ابر پيش بيني مي شود اما به سبب وجود برف تازه در اين مناطق، همچنان شرايط براي وقوع بهمن در مناطق مستعد مهيا است. ارتفاعات شمال تهران: از شنبه تا اوايل صبح دوشنبه، آسمان ابري و بارش برف و كولاك، مه آلودگي و كاهش ديد، وزش باد شديد و خيلي شديد، افت محسوس دما و سرمازدگي شديد و همچنين وقوع بهمن پيش بيني مي شود. به عموم مردم و ورزشکارن توصيه می شود طی اين مدت از انجام هرگونه فعاليت مرتبط با كوهستان اجتناب کنند. منبع: استنتاج شده از هشدار های صادره سازمان هواشناسی کشور توسط بخش هواشناسی فدراسیون کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی

با توجه به پیش بینی های انجام شده، هشدار هواشناسی برای شرایط جوی نامساعد طی روزهای شنبه و یکشنبه جاری اعلام شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

با توجه به پیش بینی های انجام شده، هشدار هواشناسی برای شرایط جوی نامساعد طی روز های شنبه و یکشنبه جاری اعلام شد.

به گزارش یاریزان؛ بر اساس هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی کشور، از شنبه تا اوایل صبح دوشنبه (٢هفته ٣ و ٢۴ دی ماه ١۴٠٢)، با فعالیت سامانه بارشی و سرد، در ارتفاعات شمال غرب، غرب و البرز غربی و مرکزی ، بارش شدید برف و کولاک، مه آلودشدن و کاهش دید افقی و عمودی، وزش باد شدید و خیلی شدید و در مناطق مستعد وقوع بهمن و ریزش برف پیش بینی می شود.

 

------------------------------------

شدت بارش در جنوب آذربایجان غربی، غرب کردستان و شمال کرمانشاه و همچنین ارتفاعات اردبیل و غرب گیلان می باشد.

با توجه به ریزش هوای سرد از عرض های شمالی، کاهش محسوس دما همراه با وزش باد شدید، تشدید سوزباد و مخاطره سرمازدگی شدید مورد انتظار است.

طی روز دوشنبه با خروج سامانه بارشی، کاهش ابر پیش بینی می شود اما به سبب وجود برف تازه در این مناطق، همچنان شرایط برای وقوع بهمن در مناطق مستعد مهیا است.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

ارتفاعات شمال تهران:

از شنبه تا اوایل صبح دوشنبه، آسمان ابری و بارش برف و کولاک، مه آلودگی و کاهش دید، وزش باد شدید و خیلی شدید، افت محسوس دما و سرمازدگی شدید و همچنین وقوع بهمن پیش بینی می شود.

 

به عموم مردم و ورزشکارن توصیه می شود طی این مدت از انجام هرگونه فعالیت مرتبط با کوهستان اجتناب کنند.

منبع: استنتاج شده از هشدار های صادره سازمان هواشناسی کشور توسط بخش هواشناسی فدراسیون کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی