رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 9 خرداد 1403 - 21:28
  • کد خبر : ۱۷۹۱۷
  • چاپ خبر : آغاز لیگ برتر فوتبال باشگاه های استان کردستان از ۲۵ خرداد ماه

آغاز لیگ برتر فوتبال باشگاه های استان کردستان از ۲۵ خرداد ماه

گزارش تصویری دیدار دو تیم تکنام گروس بیجار و آبیدر سنندج در مسابقات لیگ برتر فوتبال استان کردستان تکنام گروس بیجار 0 آبیدر سنندج 3 دیدار دو تیم تکنام گروس بیجار و آبیدرسنندج از هفته پانزدهم لیگ برتر استان کردستان با برتری سنندجی ها همراه بود. مبین زندی (51)، محمد جعفری (92) و آرش زندی (95) گل های تیم آبیدر را در این دیدار بثمر رساندند. آبیدر سنندج با کسب 30 امتیاز در جایگاه سوم و تنکنام گروس بیجار با کسب 24 امتیاز در جایگاه پنجم جدول مسابقات قرار دارند. یاریزان | عکس : احسان رنجبر

  لیگ برتر فوتبال باشگاه های استان کردستان با شرکت هشت تیم در فصل ۱۴۰۳ از ۲۵ خرداد آغاز می شود. به گزارش یاریزان؛ قرعه کشی لیگ برتر فوتبال باشگاه های استان کردستان در فصل ۱۴۰۳ روز دوشنبه با اعضای هیات فوتبال این استان، و همچنین مدیران تیم های شرکت کننده برگزار شد.  ———————————— هیات […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

لیگ برتر فوتبال باشگاه های استان کردستان با شرکت هشت تیم در فصل ۱۴۰۳ از ۲۵ خرداد آغاز می شود.

به گزارش یاریزان؛ قرعه کشی لیگ برتر فوتبال باشگاه های استان کردستان در فصل ۱۴۰۳ روز دوشنبه با اعضای هیات فوتبال این استان، و همچنین مدیران تیم های شرکت کننده برگزار شد.

 

------------------------------------

هیات فوتبال مریوان، هیات فوتبال بانه، سیروان دهگلان، شهرداری مریوان، آکادمی ذوالفقارنسب سنندج، هیات فوتبال قروه، کوردان سقز و تکنام گروس بیجار تیم های حاضر در این دوره هستند.

 

علاوه بر اعلام زمان آغاز در جلسه قرعه کشی لیگ برتر فوتبال باشگاه های استان کردستان موارد زیر به تصویب رسید:

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

هر کدام از تیمها مواردی که در جلسه ذکر شده را تا تاریخ ۱۸ خرداد حل ننمایند و مدارک را تکمیل نکنند، از جدول مسابقات حذف و تیم مقابل آنها با قرعه استراحت مواجه می شود و اگر تعداد تیمهای حذف شده بیشتر از ۱ تیم باشد، طبق آئین نامه عمل خواهد شد.

 

تیم قهرمان این فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه های استان کردستان بعنوان نماینده استان به لیگ دسته سوم کشور در فصل ۱۴۰۳ معرفی خواهد شد.

 

تیم نایب قهرمان این فصل بعنوان نماینده استان به لیگ دسته سوم کشور در فصل ۱۴۰۴ معرفی خواهد شد و دیگر در فصل ۱۴۰۴ در مسابقات استانی شرکت داده نخواهد شد.

 

در صورتیکه هر ۸ تیم به مسابقات وارد شوند، ۲ تیم انتهایی جدول (تیمهای هفتم و هشتم) به لیگ دسته اول استان سقوط خواهند نمود.

 

مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های استان کردستان بصورت رفت و برگشت و در ۱۴ هفته برگزار خواهد شد و در پایان لیگ، تیمها بر اساس امتیاز رتبه بندی خواهند شد.

 

در صورت برابری امتیاز دو یا چند تیم در پایان لیگ، ابتدا امتیاز نتایج بازی های رودررو، سپس تفاضل گل جدول بازی های رودررو، سپس تعداد گل زده جدول بازی های رودررو، سپس تفاضل گل جدول اصلی و سپس تعداد گل زده جدول اصلی و در انتها تعداد اخطار و اخراج ها به ترتیب ملاک رتبه بندی قرار می گیرد و قانون گل زده در خانه حریف در مسابقات لیگ اعمال نمی گردد.

 

مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های استان کردستان بطور کامل از طریق سامانه سازمان لیگ به آدرس https://iran.fms.ir برگزار خواهد شد و نام کاربری و رمز عبور به تیمهایی تعلق می گیرد که مدارک باشگاه را بطور کامل تهیه کرده باشند.

 

نحوه محاسبه محرومیت کارت زرد در بار اول ۴ کارت زرد و در دفعات بعدی ۳ کارت زرد می باشد.

 

تیم ها موظفند که حداکثر تا تاریخ ۱۸ خرداد عکس هایی کامل از چمن ورزشگاه، امکانات ورزشگاه از قبیل حصارکشی، نیمکت ذخیره، رختکن برای تیمهای مهمان و داوری و سرویس بهداشتی برای تیم ها، داوران و تماشاگران به کمیته مسابقات هیات فوتبال استان ارائه نمایند، در غیر اینصورت کمیته مسابقات اختیار این را دارد که نسبت به تغییر شهر و ورزشگاه میزبانی اقدامات لازم را انجام دهد.

 

هر مشکل انضباطی توسط هر تیم و تماشاگران تیم میزبان ایجاد شود، کمیته انضباطی  هیات فوتبال استان کردستان در مورد میزبانی ادامه مسابقات آن تیم تصمیم خواهد گرفت.

 

تعداد بازیکنان هر تیم طبق آئین نامه سازمان لیگ بدین صورت است: بازیکن بزرگسال ۱۹ نفر، بازیکن زیر ۲۳ سال(متولدین ۱۳۸۰/۱۰/۱۱ به بعد) ۶ نفر، بازیکن زیر ۲۱ سال (متولدین ۱۳۸۲/۱۰/۱۱ به بعد) ۶ نفر، بازیکنان آکادمی زیر ۱۸ سال (متولدین ۱۳۸۵/۱۰/۱۱ به بعد) ۶ نفر

 

باشگاهی میتواند از سهمیه آکادمی خود استفاده نماید، که حتما آن تیم در یکی از مسابقات نوجوانان و نونهالان استانی شرکت نماید و آن سهمیه ها نیز عضو تیم باشند، در غیر اینصورت با جریمه حداقلی ۵۰ میلیون تومانی مواجه می شوند.

 

هر تیم در نقل و انتقالات نیم فصل دارای ۵ سهمیه برای جذب بازیکن می باشد، ضمنا هر تیم در طول فصل می تواند از ۲ سهمیه بازیکن آزاد جهت جذب بازیکن استفاده نماید.

 

پنجره نقل و انتقالات هم شامل عقد قرارداد می شود و هم شامل فسخ قرارداد، یعنی فسخ قرارداد نیز باید در زمان نقل و انتقالات صورت گیرد.

 

بازیکن آزاد به بازیکنی گفته می شود که تا پایان آخرین پنجره نقل و انتقالاتی تحت قرارداد هیچ باشگاهی نباشد.

 

تمامی تیمها در صورت مکان نسبت به فیلمبرداری مسابقات اقدام فرمایند.

 

هفته اول مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های استان کردستان در تاریخ ۲۵ خرداد برگزار خواهد شد و نقل و انتقالات برای هفته اول تا تاریخ ۲۱ خرداد فعال خواهد بود.

 

برای ثبت قرارداد فقط و فقط از فرمهای طراحی شده استفاده گردد و تمامی فرمها باید تایپ شده باشد.

 

بازیکنان و تیمهایی که دارای مشکل انضباطی می باشند، تا زمانیکه مشکل خود را حل ننمایند، اجازه بازی نخواهند داشت.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی