رفتن به بالا
  • یکشنبه - 25 فروردین 1398 - 11:37
  • کد خبر : ۴۵۴۱
  • چاپ خبر : مربی ارشد تیم ملی جودو: با ترکیبی از جودوکاران جوان و باتجربه، راهی امارات می شویم

مربی ارشد تیم ملی جودو: با ترکیبی از جودوکاران جوان و باتجربه، راهی امارات می شویم

از سوی آرش میراسماعیلی ریئس فدراسیون جودو ایران، مسعود خسروی نژاد قهرمان و پیشکسوت جودو استان ایلام بعنوان مربی ارشد تیم ملی جودو بزرگسالان انتخاب شد.

  مربی ارشد تیم ملی جودو ایران گفت: برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا با ترکیبی از ملی پوشان باتجربه و جوان ، روی تاتامی می رویم و امیدواریم نمایندگان کشورمان بتوانند توانایی های خود را به خوبی به نمایش بگذارند. به گزارش یاریزان؛ مسعود خسروی نژاد قبل از اعزام به رقابت های قهرمانی آسیا […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مربی ارشد تیم ملی جودو ایران گفت: برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا با ترکیبی از ملی پوشان باتجربه و جوان ، روی تاتامی می رویم و امیدواریم نمایندگان کشورمان بتوانند توانایی های خود را به خوبی به نمایش بگذارند.

به گزارش یاریزان؛ مسعود خسروی نژاد قبل از اعزام به رقابت های قهرمانی آسیا بیان کرد: مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی امارات و با حضور ۳۹ کشور از ۳۰ فروردین تا سوم اردیبهشت برگزار می گردد که برای حضور در این پیکارها ، در ترکیب تیم ملی جودوکاران باتجربه ای مانند ملایی و بریمانلو را داریم که یک برند برای جودوی ایران هستند و از نظر رنکینگ ، وضعیت قابل قبولی دارند، همچنین محمد جمالی، بعد از سالها دوباره به تیم ملی افزده شده که از تجربه بالایی برخوردار است و توانسته آمادگی خود را به حد مطلوبی برساند، ازسوی دیگر ما مصطفی ریاحی را در اختیار داریم که برای اولین بار است به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می شود و سن کمی دارد، با این وجود با انگیزه است و توانسته نظر کادر فنی را جلب کند.

 

------------------------------------

وی تصریح کرد: استفاده از جودوکاران جوانی مانند نیک اقبال و ملک زاده ، جزو برنامه های اصلی کادر فنی بود . قصد داریم از توانایی این بچه ها که زمانی در تیم ملی جوانان و نوجوانان درخشیده اند، در رده سنی بزرگسال هم بهره ببریم، امیدواریم بتوانند پتانسیل خودشان را به خوبی نشان دهند.

مربی ارشد اهل ایلام تیم ملی درباره وضعیت تمرینات گفت: اردوی تیم ملی از ۵ فروردین ماه آغاز شده است و جودوکاران به آمادگی نسبی رسیده اند؛ در حال حاضر به کار های سرعتی روی آورده ایم تا بهترین استفاده را در زمان باقی مانده قبل از اعزام ببریم، تمرین امروز صبح را به ورزشکاران استراحت دادیم و طبق برنامه ، اردو در نوبت عصر پیگیری می شود.


https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی