رفتن به بالا
  • سه شنبه - 22 فروردین 1402 - 10:46
  • کد خبر : ۱۵۵۲۱
  • چاپ خبر : تیم ملی جودوی ایران با هدایت مربی کرمانشاهی به دور دوم لیگ قاره ای راه یافت

تیم ملی جودوی ایران با هدایت مربی کرمانشاهی به دور دوم لیگ قاره ای راه یافت

اسامی نفرات اعزامی به این رقابت ها به شرح ذیل است: وزن ۶۶-کیلوگرم: ابوالفضل محمودی و حمیدرضا پاپی وزن ۷۳- کیلوگرم: سامان قمی و سامان منصوری نژاد وزن ۸۱-کیلوگرم: مهدی فتحی پور و جواد سخندان وزن ۹۰- کیلوگرم: محمد سروش جانی وزن ۹۰+ کیلوگرم: علی فتاحی و امیرعباس موحد به گزارش یاریزان؛ تیم ملی جودوی کشورمان با ترکیب ۹ ملی پوش بامداد فردا (جمعه ۱۸ فروردین ماه-۱۴۰۲) برای حضور در مسابقات لیگ قاره ای روسیه راهی مسکو خواهد شد. مرحله اول لیگ قاره ای روسیه ۲۰ فروردین ماه در شهر مسکو برگزار خواهد شد. مسابقات به صورت تیمی در چهار مرحله برگزار خواهد شد. لازم به ذکر است، پیش از این به دلیل عدم صدور مجوز دو نفر از ملی پوشان سرباز قهرمان، اعزام تیم ملی جودوی ایران به این رقابت ها در هاله ای از ابهام قرارداشت، اما با تلاش های فراوان رئیس فدراسیون جودو مجوز خروج از کشور مهدی فتحی پور نماینده وزن ۸۱- کیلوگرم تیم ملی جودو به این رقابت ها صادر شد، اما متاسفانه به دلیل عدم‌ همکاری مسئولان مربوطه مجوز خروج از کشور قاسم باغچقی صادر نشد و او فرصت حضور در این مسابقات را از دست داد. اسامی نفرات اعزامی تیم ملی به این رقابت ها به شرح ذیل است: وزن ۶۶-کیلوگرم: ابوالفضل محمودی و حمیدرضا پاپی وزن ۷۳- کیلوگرم: سامان قمی و سامان منصوری نژاد وزن ۸۱-کیلوگرم: مهدی فتحی پور و جواد سخندان وزن ۹۰- کیلوگرم: محمد سروش جانی وزن ۹۰+ کیلوگرم: علی فتاحی و امیرعباس موحد

تیم ملی جودوی ایران تحت هدایت سرمربی کرمانشاهی در دیدار پایانی خود با شکست تیم روسیه به دور دوم لیگ قاره ای این مسابقات راه یافت.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم ملی جودوی ایران تحت هدایت مربی کرمانشاهی در دیدار پایانی خود با شکست تیم روسیه به دور دوم لیگ قاره ای این مسابقات راه یافت.

به گزارش یاریزان؛ مسابقات لیگ قاره ای مسکو، صبح امروز جمعه(۱۹ فروردین ماه) به میزبانی شهر روسیه و در ورزشگاه چند منظوره «سه اسکا» برگزار شد.

 

------------------------------------

در نخستین دیدار، ملی پوشان کشورمان با نتیجه ۳ بر ۲ بازی را مقابل صربستان واگذار کردند و در دومین دیدار نیز بازی را با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل روسیه واگذا کردند.

در ادامه این رقابت ها، ملی پوشان کشورمان موفق شدند با نتیجه ۵ بر صفر هندوستان را از پیش رو بردارند و در پایان نیز تیم روسیه با نتیجه ۳ بر ۲ بازی را به جودوکاران کشورمان واگذار کردند. با این پیروزی تیم ملی جودوی ایران به مرحله دوم لیگ قاره ای روسیه راه یافت. دور دوم این رقابت ها ۱۶ اردیبهشت ماه در روسیه برگزار خواهد شد.

این رقابت ها با حضور ۲۰ تیم خارجی در حال برگزاری است و تیم ملی جودو کشورمان با ترکیب ۹ ملی پوش در این مسابقات حضور پیدا کرده است.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

تیم ملی جودو کشورمان در این مرحله از مسابقات با تیم های صربستان، روسیه، هندوستان و ‌روسیه«ب» هم‌گروه است.

ایوب رستمی مربی ورزشکار نامدار کرمانشاهی بعنوان مربی، هدایت تیم ملی جودو بزرگسالان و بعنوان سرمربی، هدایت تیم ملی جوانان ایران را بر عهده دارد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی