رفتن به بالا
  • دوشنبه - 22 دی 1399 - 13:56
  • کد خبر : ۹۱۴۱
  • چاپ خبر : سام صادقی بوکسور ۱۲ساله کرمانشاهی ستاره آینده ASBC
از سوی فدراسیون بوکس آسیا اعلام شد؛

سام صادقی بوکسور ۱۲ساله کرمانشاهی ستاره آینده ASBC

سام صادقی بوکسور ۱۲ ساله کرمانشاهی از سوی فدراسیون بوکس آسیا به عنوان یکی از استعدادهای برتر این ورزش و آینده سازان مطرح شد. به گزارش یاریزان و به نقل از خبرگزاری ایرنا؛ فدراسیوان بوکس آسیا در ماه اخیر چند نفر از بوکسورهای نوجوان ساکن در این قاره را به عنوان استعدادهای برتر رشته ورزشی معرفی کرده است که سام صادقی بوکسور نوجوان کرمانشاهی نیز در میان این نفرات جای دارد.

سام صادقی بوکسور ۱۲ ساله کرمانشاهی از سوی فدراسیون بوکس آسیا به عنوان یکی از استعدادهای برتر این ورزش و آینده سازان مطرح شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

سام صادقی بوکسور ۱۲ ساله کرمانشاهی از سوی فدراسیون بوکس آسیا به عنوان یکی از استعدادهای برتر این ورزش و آینده سازان مطرح شد.

به گزارش یاریزان و به نقل از خبرگزاری ایرنا؛ فدراسیوان بوکس آسیا در ماه اخیر چند نفر از بوکسورهای نوجوان ساکن در این قاره را به عنوان استعدادهای برتر رشته ورزشی معرفی کرده است که سام صادقی بوکسور نوجوان کرمانشاهی نیز در میان این نفرات جای دارد.

 

------------------------------------

به گفته اشکان طاهری، مربی این بوکسور نوجوان، صادقی یک سال و سه ماه است که ورزش بوکس را آغاز کرده و تاکنون در چندین دوره رقابت های دوستانه پیروز شده است.

وی معتقد است که اجرای صحیح تکنیک های بوکس، هوشیاری، قدرت و آمادگی جسمانی مطلوب دلیل انتخاب این بوکسور نوجوان به عنوان استعداد برتر محسوب می شود.

بوکسورهای ایرانی در مسابقات قاره آسیا در دهه های ۱۹۷۰ ، ۱۹۸۰ و ۱۹۹۰ نتایج بسیار خوبی کسب کردند اما دو دهه اخیر موفقیت کافی برای اقتدار بوکس نداشتند ، بنابراین فدراسیون بوکس در تلاش است نسل جدیدی را با نتایج قوی المپیک و آسیا ایجاد کند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

کمپین جدید روابط عمومی کنفدراسیون بوکس آسیا ، ستاره های ASBC Future بهترین امیدهای قاره و استعدادهای جوان را با تمرکز بر روی موج جدید بوکسورها معرفی کرده اند. ایران ثابت کرد که کشورشان ده ها استعداد جوان بوکس در گروه سنی بچه های مدرسه در تمام مناطق کشور آسیای غربی دارد.

استعداد بعدی ایران در گروه سنی زیر دبستان ، سام صادقی است که در سال ۲۰۰۸ در شهر کرمانشاه در استان کرمانشاه متولد شد. امید ۱۲ ساله هر روز در هفته تمرین می کند تا خود را برای مسابقات آینده آماده کند. او می تواند در ژانویه ۲۰۲۱ به گروه سنی بچه های مدرسه بپیوندد و می تواند در مسابقات قهرمانی کشور دانش آموزان ایران قهرمان شود.

او بوکس را از سال ۲۰۱۸ قبل از ۱۰ سالگی با مربیگری آقای اشکان طاهری در شهر کرمانشاه در غرب ایران آغاز کرد. سام صادقی در آکادمی معروف ناک دان بوکس در این شهر تمرین می کند که در دهه های اخیر چندین استعداد را به بوکس ایران تحویل داده است.

به دنبال علی خدادادی ۸ ساله ، محمدرضا یاراحمدی ۹ ساله ، ارسیا بذرکار ، شایان بورنگ ، شهریار بورنگ ، محمد براتی ، سهند نجفی ، حسین فرجی ، رادین زارع ، امیرماهدی بابامراد و کومیل کهن پور ، سام صادقی ۱۲ ساله، استعداد بعدی آنها است که با توجه به انگیزه آنان در تمرینات بوکس ، انتظارات زیادی در آینده دارد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی