رفتن به بالا
  • جمعه - 3 دی 1395 - 23:08
  • کد خبر : ۱۸۹۰
  • چاپ خبر : اولین باخت خانگی ایستک کردستان توسط آرارات تهران رقم خورد

اولین باخت خانگی ایستک کردستان توسط آرارات تهران رقم خورد

  باخت خانگی ایستک کردستان در آخرین بازی نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور با نتیجه ۵۲ بر ۴۳ رقم خورد.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ از سری مسابقات بسکتبال لیگ دسته یک کشور، گروه شمال روز جمعه سوم دیماه به میزبانی سنندج در سالن آزادی برگزار شد و در پایان تیم آرارات […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

باخت خانگی ایستک کردستان در آخرین بازی نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور با نتیجه ۵۲ بر ۴۳ رقم خورد.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ از سری مسابقات بسکتبال لیگ دسته یک کشور، گروه شمال روز جمعه سوم دیماه به میزبانی سنندج در سالن آزادی برگزار شد و در پایان تیم آرارات تهران موفق شد با نتیجه ی ۵۲ بر ۴۳ میزبان خود ایستک کردستان را شکست دهد تا بتواند اولین باخت خانگی این تیم را رقم بزند و به رکورد صد در صدی برد خانگی این تیم پایان دهد .

تیم ایستک کردستان با سه برد و چهار باخت و با مجموع ده امتیاز نیم فصل اول این رقابت هارا به پایان برد تا در جایگاه چهارم و با تفاضل بهتر نسبت به قطران کاوه گرگان در جدول رده بندی گروه شمال یک پله بالاتر از این تیم بیایستد .

با توجه به نتایج بدست آمده در دیگر بازیهای پایانی این فصل لیگ دسته یک باشگاه های کشور تیم مهرام تهران با هفت پیروزی مقتدرانه قهرمان نیم فصل این رقابت ها شد و تیم های پارسا مشهد و هیئت بسکتبال خراسان رضوی  به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

تیم ایستک کردستان در اولین بازی دور برگشت خود در بیست و چهارم دیماه میزبان تیم پارسا مشهد در سالن آزادی خواهد بود.

 

خبرنگار: زانیار صوفی امینی


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی