رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 20 آبان 1395 - 23:11
  • کد خبر : ۱۳۶۰
  • چاپ خبر : بانوان ایلامی میزبان مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران شدند
شروع هفته هفتم

بانوان ایلامی میزبان مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران شدند

  سرمربی تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام گفت: هفته هفتم مسابقات فوتبال لیگ برتر بانوان بین تیم های پالایش گاز ایلام و خیبر خرم آباد روز جمعه در ورزشگاه تختی ایلام برگزار می شود. به گزارش یاریزان و به نقل از ایرنا؛ فاطمه حیاتی سرمربی تیم پالایش گاز گفت: تیم پالایش گاز ایلام در […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

سرمربی تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام گفت: هفته هفتم مسابقات فوتبال لیگ برتر بانوان بین تیم های پالایش گاز ایلام و خیبر خرم آباد روز جمعه در ورزشگاه تختی ایلام برگزار می شود.

به گزارش یاریزان و به نقل از ایرنا؛ فاطمه حیاتی سرمربی تیم پالایش گاز گفت: تیم پالایش گاز ایلام در حالی میزبان تیم خیبرخرم آباد است که با کسب ۱۰ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد و این هفته نیز با آمادگی کامل به مصاف این تیم می رود.
وی افزود: بازی هفته گذشته به میزبانی تیم آرسن تهران به دلیل فراهم نبودن امکانات و مسائل فنی به تشخیص داور برگزار نشد و با وجود آمادگی تیم ایلام با رای داور این بازی با نتیجه سه بر صفر به نفع تیم پالایش گاز پایان یافت.
حیاتی یادآور شد: با وجود تاخیر در انجام مسابقه تیم ایلام بر بازی خود در مقابل این تیم پافشاری داشت اما با رای داور به دلیل نبود آمبولانس و تجهیزات پزشکی در کنار زمین این بازی انجام نشد.
سرمربی تیم پالایش گاز ایلام با اشاره به شرایط مناسب این تیم و آمادگی فیزیکی بازیکنان گفت: مشکل خاصی در زمینه مصدومیت و گرفتن کارت ندارد و بازیکنان مصدوم هفته های گذشته، با فیزیوتراپی و خدمات پزشکی بموقع در بازی های آینده حضور دارند.
وی ابراز امیدواری کرد با شرایط مناسب بازیکنان و میزبانی بتوانیم در بازی روز جمعه شاهد پیروزی مقتدرانه این تیم باشیم.
تیم فوتبال پالایش گاز بانوان ایلام درشش بازی گذشته خود در رقابت های فصل جدید لیگ برتر موفق به کسب سه برد، یک تساوی و دو باخت و ۱۰امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی است.

 

------------------------------------


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی