رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 22 تیر 1402 - 14:19
  • کد خبر : ۱۶۰۳۲
  • چاپ خبر : ورزشکارانی که تحت درمان دارویی هستند، پیش از ورود به هانگژو فرم TUE داشته باشند

ورزشکارانی که تحت درمان دارویی هستند، پیش از ورود به هانگژو فرم TUE داشته باشند

ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ایران " ایران نادو ": با توجوه به قوانین جهانی، نمونه های کنترل دوپینگ جمع آوری شده از ورزشکاران حداکثر تا یک هفته به آزمایشگاه ارسال می شود. به گزارش یاریزان، ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ایران اعلام کرد: بر اساس استاندارد بین المللی وادا، هر نمونه کنترل دوپینگ باید حداکثر طی مدت یک هفته به آزمایشگاه های اکردیته ارسال شود. از این رو از آبان ماه سال جاری نمونه های کنترل دوپینگ جمع آوری شده از ورزشکاران، سه شنبه هر هفته تحویل شرکت حمل می شود. در خصوص نمونه گیری های انجام شده از فدراسیون وزنه برداری، به اطلاع می رساند در طول سال میلادی ۲۰۲۰ از رشته وزنه برداری مجموعا ۷۹ نمونه گرفته شده است. از این تعداد ۴۲ نمونه گیری در دو ماه اول سال میلادی انجام شده و نتایج همه دریافت شده است.

ورزشکارانی که در بازی های آسیایی ۲۰۲۳ حض.ر دارند و تحت درمان دارویی هستند، باید پیش از ورود به هانگژو فرم TUE داشته باشند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

ورزشکارانی که در بازی های آسیایی ۲۰۲۳ حض.ر دارند و تحت درمان دارویی هستند، باید پیش از ورود به هانگژو فرم TUE داشته باشند.

به گزارش یاریزان؛ بنا به اعلام دپارتمان مبارزه با دوپینگ کمیته برگزاری نوزدهمین دوره بازی های آسیایی ۲۰۲۳ ورزشکارانی که تحت درمان دارویی هستند باید پیش از ورود به دهکده بازی ها فرم TUE را ارایه نمایند.

 

------------------------------------

با توجه به فرصت باقیمانده تا بازی‌های هانگژو ۲۰۲۳، چنانچه ورزشکاری بدلیل درمان بیماری نیازمند استفاده درمانی از دارویی در لیست ممنوعه وادا (لیست فارسی داروها و روشهای ممنوعه ۲۰۲۳) باشد، جهت بررسی پرونده پزشکی و صدور TUE، لازم است نسبت به ارسال درخواست معافیت درمانی خود به کمیته معافیت درمانی شورای المپیک آسیا به آدرس ذیل اقدام نماید.

 

لینک ارسال درخواست معافیت درمانی خود به کمیته معافیت درمانی شورای المپیک آسیا

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

بدیهی است مصرف هرگونه داروی ممنوعه بدون داشتن TUE معتبر، به منزله تخلف از مقررات بوده موجب ثبت تخلف و محرومیت ورزشی خواهد بود. راهنمای فارسی فرایند درخواست معافیت درمانی و چک لیست مدارک درمانی بیماری‌ها و راهنمای پزشکان در سایت ایران نادو، در دسترس است.

همچنین شورای المپیک آسیا آدرس ایمیل‌های کمیته برگزاری بازی‌ها جهت پاسخ‌گویی به سوالات مربوطه را به شرح زیر اعلام نموده است.

TUE@ita.sport

dop@hangzhou2022.cn

noc@hangzhou2022.cn


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی