رفتن به بالا
  • دوشنبه - 23 تیر 1399 - 15:26
  • کد خبر : ۷۱۴۲
  • چاپ خبر : هیچ ورزشکاری در ایلام کرونا ندارد/ ۱۵ الی ۲۰ دقیقه ورزش روزانه باعث بی نیازی از پزشکان می شود

هیچ ورزشکاری در ایلام کرونا ندارد/ ۱۵ الی ۲۰ دقیقه ورزش روزانه باعث بی نیازی از پزشکان می شود

علی شائی با بیان اینکه ۷۵۰ نفر اعم از مربی و موسس باشگاه های سطح استان برای دریافت تسهیلات مشاغل آسیب دیده از کرونا ثبت نام کرده اند، گفت: مجمع باشگاه دارن استان در راستای حمایت از باشگاه های ورزشی در استان تشکیل می شود.

  مدیرکل ورزش و جوانان ایلام گفت: در طول شیوع بیماری کرونا در استان هر چند کارمند مبتلا به کرونا در اداره کل داشته ایم اما خوشبختانه ورزشکار مبتلا به کرونا نداشته ایم. به گزارش یاریزان؛ مدیرکل ورزش و جوانان ایلام گفت: در طول شیوع بیماری کرونا در استان هر چند کارمند مبتلا به کرونا […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام گفت: در طول شیوع بیماری کرونا در استان هر چند کارمند مبتلا به کرونا در اداره کل داشته ایم اما خوشبختانه ورزشکار مبتلا به کرونا نداشته ایم.

به گزارش یاریزان؛ مدیرکل ورزش و جوانان ایلام گفت: در طول شیوع بیماری کرونا در استان هر چند کارمند مبتلا به کرونا در اداره کل داشته ایم اما خوشبختانه ورزشکار مبتلا به کرونا نداشته ایم.

 

------------------------------------

مظفر علی شائی ضمن بیان این مطلب ابراز داشت: اگر مردم می دانستند ورزش چه تاثیری بر سلامتی جسم، روح و روان فرد دارد هرگز لحظه ای از آن غافل نمی شدند.

وی افزود: البته می طلبد که رسانه ها با آگاهی بخشی و تبلیغ برای توسعه ورزش های همگانی و ایجاد نگرش در مردم آنها را به فعالیت های ورزشی ترغیب کند چرا که متاسفانه برخی مردم هیچ نگرش و اهمیتی به ورزش ندارند و در کل برایشان مهم نیست حال اینکه اگر بدانند ورزش چقدر تاثیر بر رفع بسیاری از بیماری ها از جمله کبد چرب و ناراحتی های قلبی وعروقی دارد هرگز آن را رها نمی کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام گفت: روزانه ۱۵ تا ۲۰ دقیقه ورزش در طول روز برای فرد او را از هر پزشکی بی نیاز می کند ، پیاده روی با رعایت پروتکل های بهداشتی در شرایط کرونایی مناسب است هرچند الان توصیه می شود در خانه ورزش های حداقلی انجام شود اما در صورت انجام باید پیاده روی به صورت تند باشد طوری که حرف زدن برای ورزشکار سخت شود تا تاثیر لازم بر بدن گذاشته شود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

علی شائی ادامه داد: برخی ها بر حسب عادت ساعت ۱۱شب پیاده روی می کنند که بر اثر این کار یک هورمون آرامش بخش ترشح و باعث یک خواب راحت می شود.

وی با اشاره بر اینکه ورزش باعث تقویت نشاط وکاهش آسیب های اجتماعی و روحی می شود گفت : نویدی برای خانم های ایلامی دارم و آن اینکه بعد از ریشه کنی کرونا ورزشگاه تختی به مدت دو روز در هفته از صبح تا ساعت ۲۱ شب در اختیار بانوان با حداکثر امکانات باشد.

 

ایلام | خبرنگار: سامان صادق امیری


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی