رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 1 دی 1395 - 21:49
  • کد خبر : ۱۸۷۰
  • چاپ خبر : میزبانی جام جهانی فوتبال و فوتسال، تحقق یک رویا در اندیشه های وزیر جدید
مسعود سلطانی فر گفت

میزبانی جام جهانی فوتبال و فوتسال، تحقق یک رویا در اندیشه های وزیر جدید

  مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان ایران با ایراد سخنرانی امید خود را به گرفتن میزبانی جام جهانی را در فوتبال و یا فوتسال خاطر نشان کرد.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ میزبانی رقابت های جام ملتهای آسیا ۲۰۱۹ مهمترین هدفی بود که کفاشیان و فدراسیون زیر نظرش برای گرفتن آن اقدامات زیادی انجام دادند […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان ایران با ایراد سخنرانی امید خود را به گرفتن میزبانی جام جهانی را در فوتبال و یا فوتسال خاطر نشان کرد.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ میزبانی رقابت های جام ملتهای آسیا ۲۰۱۹ مهمترین هدفی بود که کفاشیان و فدراسیون زیر نظرش برای گرفتن آن اقدامات زیادی انجام دادند اما در نهایت امارات توانست گوی سبقت را از ایران برباید. حالا بار دیگر با آمدن سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان بحث میزبانی ایران بر سر زبان ها افتاده است.

مسعود سلطانی فر که پیش از این ریاست سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را در دولت روحانی بر عهده داشته است به خوبی می داند که کسب میزبانی جام جهانی می تواند سود سرشاری را وارد کشور کند. وی در این مدت با سخنانی مهم دوباره همه را امیدوار کرد. امیدوار به گرفتن میزبانی یک رویداد بین المللی در فوتبال. چیزی که سال های سال است انتظارش را کشیده ایم و البته فقط حسرتش را خورده ایم. اتفاقی که اگر بیفتد می تواند انقلابی بزرگ را در تاریخ ورزش کشور رقم بزند.

وزیر ورزش و جوانان اعلام کرده است که ایران قصدی جدی برای گرفتن میزبانی جام ملت های ۲۰۲۳ دارد. ادعایی که دوباره نطق منتقدان را باز کرد تا بلافاصله پس از رسانه ای شدن آن ایراداتی را متوجه وزیر ورزش و جوانان کنند. ایراداتی که با کمی چانه زنی داخلی و دیپلماسی خارجی قابل حل است.
منتقدین در درجه اول می گویند تاریخ ثبت نام برای اعلام آمادگی میزبانی جام ملت های ۲۰۲۳ به پایان رسیده است و وزیر ورزش و جوانان بدون اینکه مشورتی از مشاورانش بگیرد در این زمینه دچار اشتباه شده است. اما بدون شک این مانعی بزرگ بر سر راه ایران نخواهد بود و ایران می تواند با رایزنی این مشکل را برطرف کند.
مانع دوم شاید زیرساخت های ایران باشد که اگر کمی منطقی نگاه کنیم در خواهیم یافت که در سالهای گذشته اقدامات فراوانی در ساخت و بازسازی ورزشگاه های کشور انجام شده است و حالا می توان به راحتی از چندین ورزشگاه نام برد. درخشش تیم های فوتبال و فوتسال ایران در سالهای اخیر باعث شده است تا بهترین فرصت برای میزبانی کشورمان باشد تا بتواند با میزبانی رقابت های مهم نگاه ها را در عرصه های بین المللی به سوی خود جلب کند. برگزاری یک تورنمنت در کشوری که مدت ها با فشار رسانه های غربی انگ نا امنی و تروریسم بودن را به سویش نشانه رفته اند می تواند نشان دهنده خیلی مسائل دروغین در رسانه های جهان باشد و کشور چندهزار ساله ایران را با کمترین هزینه به جهانیان معرفی کرد.
البته مشکلات فراوان اما حل شدنی زیادی وجود دارد که به نظر می رسد این این بار گویا داستان طور دیگری دارد رقم می خورد و سلطانی فر که متولی ورزش کشور است تصمیم گرفته تا با توجه به رابطه نزدیکی که با رییس جمهور دارد و توانسته با برنامه هایش بالاترین بودجه را از دولت در مقایسه با سایر وزارت خانه ها برای وزارت خانه تحت امرش بگیرد این کار را عملی کند.
اتفاقی که شدنی اما سخت است و قدم اول که همان عزم ملی (تضمین های داخلی) است نقش مهمی را برای گرفتن میزبانی جام جهانی بازی می کند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی