رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 22 اسفند 1397 - 12:50
  • کد خبر : ۴۲۰۵
  • چاپ خبر : مصدومیت وریا غفوری در دیدار شب گذشته تا چه حد جدی است؟!

مصدومیت وریا غفوری در دیدار شب گذشته تا چه حد جدی است؟!

استقلال در هفته‌های اخیر اوج گرفته است اما حتی در روزهایی که این تیم نتایج خوبی نمی‌گرفت وریا غفوری عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت.

  مصدومیت وریا غفوری شب گذشته در دیدار با العین همه را نگران کرد اما هنوز مشخص نیست این مصدومیت چقدر جدی است و باید از طریق MRI میزان مشکل مشخص شود.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ وریا غفوری مدافع تیم فوتبال استقلال که با فیزیوتراپی و فشردگی رقابت ها به بازی برابر العین رسید مجددا دچار آسیب دیدگی از […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مصدومیت وریا غفوری شب گذشته در دیدار با العین همه را نگران کرد اما هنوز مشخص نیست این مصدومیت چقدر جدی است و باید از طریق MRI میزان مشکل مشخص شود.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ وریا غفوری مدافع تیم فوتبال استقلال که با فیزیوتراپی و فشردگی رقابت ها به بازی برابر العین رسید مجددا دچار آسیب دیدگی از ناحیه همسترینگ شد تا در وضعیت بدتری قرار بگیرد.

مصدومیت وریا غفوری در جریان دیدار شب گذشته استقلال برابر العین اتفاق افتاد و منجر به تعویض وی در دقیقه ۷۹ شد. با وجود اینکه هنوز چیزی مشخص نشده، ولی به نظر می‌رسد مصدومیت وریا جدی است و حضور او در دربی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

وریا دوباره درمان خود را زیر نظر دکتر امین نوروزی ادامه می دهد و این بازیکن به بازی روز شنبه آبی پوشان برابر نساجی مازندران در چارچوب رقابت های لیگ برتر نمی رسد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وریا غفوری در خصوص میزان مصدومیت خود و اینکه چقدر این مصدومیت جدی است، اظهار داشت: هنوز نمی‌دانم مصدومیتم چقدر جدی است و باید منتظر نظر پزشک تیم باشیم.

وی افزود: قرار است امروز (چهارشنبه) MRI بگیرم و پس از آن میزان مصدومیتم مشخص می‌شود. امیدوارم مصدومیتم خیلی جدی نباشد و زودتر به میادین برگردم.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی