رفتن به بالا
  • شنبه - 13 اردیبهشت 1399 - 13:43
  • کد خبر : ۶۸۰۹
  • چاپ خبر : مدیرکل ورزش و جوانان ایلام: برای جبران خسارات ناشی از کرونا تسهیلاتی تعلق خواهد گرفت

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام: برای جبران خسارات ناشی از کرونا تسهیلاتی تعلق خواهد گرفت

علی شائی مدیر کل اداره ورزش وجوانان استان ایلام گفت: این تعطیلی شامل بخش اداری و سازمانی نیست؛ و بخش اداری این اداره کل روال عادی به فعالیت اداری و سازمانی خود ادامه می دهد.

  مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام : برای جبران خسارات باشگاه داران آسیب دیده از ویروس کرونا تسهیلاتی کم بهره در نظر گرفته شده است. به گزارش یاریزان؛ مظفر علی شائی اهمیت فعالیت باشگاه های ورزشی را که متاثر از بیماری کرونا دچار مشکلات اقتصادی شده اند را از دغدغه های این اداره […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام : برای جبران خسارات باشگاه داران آسیب دیده از ویروس کرونا تسهیلاتی کم بهره در نظر گرفته شده است.

به گزارش یاریزان؛ مظفر علی شائی اهمیت فعالیت باشگاه های ورزشی را که متاثر از بیماری کرونا دچار مشکلات اقتصادی شده اند را از دغدغه های این اداره کل برشمرد و اظهار داشت :برای جبران این خسارات مکاتباتی با مسئولان استانی و کشوری انجام شده که به این دسته از مکان های ورزشی بخش خصوصی خدماتی ارائه گردد.
وی شرایط اعطای تسهیلات را به این گونه عنوان کرد : به میزان هر پرسنلی که باشگاه ها دارند و حق بیمه پرداخت مَی کنند ، تا سقف ١۶ میلیون نفر برای سه ماه اسفند، فروردین و اردیبهشت وام ١٢ درصد تعلق میگیرد که ٨ میلیون برای حقوق و ٨ میلیون برای هزینه باشگاه ها خواهد بود.

 

------------------------------------

علی شائی میزان تنفس این تسهیلات برای باشگاه های خصوصی را چهار ماه و مدت باز پرداخت آن را دو سال عنوان کرد.

وی ادامه داد : با ورود و شیوع ویروس کرونا از اسفند ماه سال ۱۳۹۸ جهت پیشگیری از انتقال این ویروس ۱۰۸ مکان ورزشی دولتی و ۳۹۲ مکان از اماکن ورزشی خصوصی استان تعطیل و تا اطلاع بعدی این روند ادامه خواهد داشت.

مدیر کل ورزش و جوانان استان همچنین افزود: از ۸۳ مورد مکان ورزشی که طبق دستورالعمل وزارتی اختیارات داشته ایم،در این دوران اجاره ای دریافت نشده است.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی ابراز امیدواری کرد با این اقدامات و تسهیلات ارائه شده به باشگاه داران که فعالیت های آنان برای جامعه ورزش و جوانان حائز اهمیت است بتوان بخشی از خسارات و مشکلات آنان را مرتفع کرد.

خبرنگار: سامان صادق امیری


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی