رفتن به بالا
  • دوشنبه - 21 آذر 1401 - 17:00
  • کد خبر : ۱۴۵۳۳
  • چاپ خبر : شورای آکادمی فوتبال پرسپولیس تشکیل شد

شورای آکادمی فوتبال پرسپولیس تشکیل شد

آکادمی فوتبال پرسپولیس، امروز (دوشنبه) با حضور مدیرعامل باشگاه، عضو هیات مدیره، مدیران و معاونان تشکیل جلسه داد. به گزارش یاریزان؛ آکادمی فوتبال پرسپولیس به منظور بررسی شرایط آکادمی و فوتبال پایه، تصمیم‌گیری درباره برنامه‌های آتی و همچنین ارزیابی فعالیت آکادمی در جهت تطابق آن با استانداردهای AFC و موارد مورد توجه در صدور مجوز حرفه‌ای، نشستی را برگزار کرد. این نشست در دفتر مدیرعامل و به ریاست رضا درویش برگزار شد. محمود خوردبین، مشاور مدیرعامل، حسین خبیری عضو هیات مدیره، امیرهوشنگ پناهی معاون اداری، مالی و پشتیبانی، امیر علی حسینی مدیر امور بین‌الملل و مدیر کمیته دریافت مجوز حرفه‌ای، محمد محمدی معاون امور ورزشی، حسین دوام معاون حقوقی و محسن خلیلی، مدیرتیم‌های پایه پرسپولیس حاضران در این جلسه بودند.

شورای آکادمی فوتبال پرسپولیس، امروز (دوشنبه) با حضور مدیرعامل باشگاه، عضو هیات مدیره، مدیران و معاونان تشکیل جلسه داد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

شورای آکادمی فوتبال پرسپولیس، امروز (دوشنبه) با حضور مدیرعامل باشگاه، عضو هیات مدیره، مدیران و معاونان تشکیل جلسه داد.

به گزارش یاریزان؛ شورای آکادمی فوتبال پرسپولیس به منظور بررسی شرایط آکادمی و فوتبال پایه، تصمیم‌گیری درباره برنامه های آتی و همچنین ارزیابی فعالیت آکادمی در جهت تطابق آن با استانداردهای AFC و موارد مورد توجه در صدور مجوز حرفه‌ای، نشستی را برگزار کرد.

 

------------------------------------

این نشست در دفتر مدیرعامل و به ریاست رضا درویش برگزار شد. محمود خوردبین، مشاور مدیرعامل، حسین خبیری عضو هیات مدیره، امیرهوشنگ پناهی معاون اداری، مالی و پشتیبانی، امیر علی حسینی مدیر امور بین‌الملل و مدیر کمیته دریافت مجوز حرفه‌ای، محمد محمدی معاون امور ورزشی، حسین دوام معاون حقوقی و محسن خلیلی، مدیرتیم‌های پایه پرسپولیس حاضران در این جلسه بودند.

 

علاقمندان برای تاسیس مدرسه فوتبال پرسپولیس یا تمدید مجوز، می‌توانند به وب سایت Persepolis.academi مراجعه کنند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

بدیهی است، راه‌اندازی آکادمی آموزشی و مدارس فوتبال با نام پرسپولیس بدون اخذ مجوز رسمی از باشگاه یا با مجوزهای منقضی، برخلاف مقررات و اقدام علیه منافع باشگاه خواهد بود که با برخورد قانونی روبرو می‌شود.

هرگونه فعالیت تیم‌های ورزشی پرسپولیس در اختیار انحصاری شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس قرار دارد و این مساله به ثبت رسمی و قانونی رسیده است. راه‌اندازی مدارس فوتبال پرسپولیس بدون اخذ مجوز از باشگاه، خلاف قوانین و مقررات مربوط به ثبت علائم تجاری، تعرض به حقوق مادی و معنوی باشگاه و دارای وصف مجرمانه است.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی