رفتن به بالا
  • یکشنبه - 12 اسفند 1397 - 11:18
  • کد خبر : ۴۰۷۹
  • چاپ خبر : رای سخت گیرانه کمیته انضباطی در مورد دیدار سردار بوکان و آوالان کامیاران

رای سخت گیرانه کمیته انضباطی در مورد دیدار سردار بوکان و آوالان کامیاران

هفته نوزدهم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور با برگزاری دیدارهای در شهرهای مختلف و انجام حساس ترین دیدار بین تیم های سردار بوکان و آوالان کامیاران و اخراج حمید امامی به پایان رسید.

  کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص پرونده مطروحه دیدار سردار بوکان و آوالان کامیاران اعلام کرد‌. به گزارش یاریزان و به نقل از “دی اسپورت”؛ دیدار دو تیم سردار بوکان و آوالان کامیاران از سری رقابت های لیگ دسته دوم برگزار و از سوی صلاح الدین زرین سرپرست تیم سردار بوکان […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص پرونده مطروحه دیدار سردار بوکان و آوالان کامیاران اعلام کرد‌.

به گزارش یاریزان و به نقل از “دی اسپورت”؛ دیدار دو تیم سردار بوکان و آوالان کامیاران از سری رقابت های لیگ دسته دوم برگزار و از سوی صلاح الدین زرین سرپرست تیم سردار بوکان تخلفاتی مبنی بر اعتراضات به تصمیمات داوری و رفتار غیر مسئولانه که سبب تحریک تماشاگران و ایجاد تشنج بین تماشاگران علیه داوران شد وی به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم و به پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

------------------------------------

موسی شهبازی بازیکن سردار بوکان به دلیل مضروب کردن بازیکن تیم مقابل به چهار جلسه محرومیت از همراهی تیم و به پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

حمید امامی سرمربی تیم آوالان کامیاران به دلیل درگیری با داوران و مدیر تیم مقابل و اهانت به مسئولین فدراسیون به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم و به پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

میلاد محمدی بازیکن آوالان کامیاران به دلیل رفتار غیر ورزشی با داور و اهانت به وی به سه جلسه محرومیت انضباطی از همراهی تیم و پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

تیم های سردار بوکان و آوالان کامیاران به دلیل تخلفات جمعی اعضاء و کادرفنی شان به پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

همچنین تیم سردار بوکان به دلیل فحاشب و ورود تماشاگرانش به زمین مسابقه و پرتاپ سنگ و بطری به سوی داور و ضرب و شتم کمک داور اول به دو جلسه محرومیت تماشاگرانش از همراهی این تیم در دیدارهای خانگی محروم و به پرداخت ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی