رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 27 مرداد 1400 - 12:16
  • کد خبر : ۱۱۳۷۵
  • چاپ خبر : سجادی از توانمندی و قابلیت‌های ارزنده‌ای برای مدیریت در ورزش برخوردار است
بیژن ذوالفقار نسب:

سجادی از توانمندی و قابلیت‌های ارزنده‌ای برای مدیریت در ورزش برخوردار است

به گزارش یاریزان؛ دکتر بیژن ذوالفقار نسب کارشناس فوتبال گفت: تیم امید ما در بازی با ازبکستان تیمی ناهمگون نشان داد از نظر کار گروهی خوب نبودیم.

کارشناس فوتبال گفت: امیدوارم دکتر سجادی رای اعتماد بگیرد چون قابلیت و توانمندی لازم برای اصلاح امور مربوط به ورزش را دارد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

کارشناس سنندجی فوتبال ایران گفت: امیدوارم دکتر سجادی رای اعتماد بگیرد چون قابلیت و توانمندی لازم برای اصلاح امور مربوط به ورزش را دارد.

به گزارش یاریزان؛ بیژن ذوالفقارنسب در خصوص معرفی دکتر حمیدرضا سجادی به عنوان وزیر ورزش و جوانان به مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دکتر حمیدرضا سجادی علاوه بر اینکه قهرمان ملی ورزش ایران است از نظر شخصیتی هم فردی سالم و مدبر است که در کنار ورزش، تحصیلات عالیه انجام داده و مدرک دکتری دارد. کمتر ورزشکار قهرمانی را سراغ داریم که علاوه بر کسب مدال و حضور در ورزش قهرمانی به چنین تحصیلات عالیه ای دست پیدا کرده باشد. ایشان در عرصه مدیریت هم سوابق خوبی دارد و تجارب ارزنده ای در بخش اجرایی دارد که می تواند به ورزش ایران کمک کند.

 

------------------------------------

او ادامه داد: به اعتقادم دکتر سجادی از توانمندی و قابلیت ها و توانمندی های ارزنده ای برای مدیریت و اصلاح امور در ورزش برخوردار است و می تواند در صورت گرفتن رای اعتماد از مجلس، منشا خدمات ارزنده ای به ورزش ایران باشد.

ذوالفقار نسب در خصوص انتظار جامعه فوتبال از وزیر آینده ورزش و جوانان گفت: فوتبال در سال های گذشته در بحث مدیریت کلان همواره مشکل داشته است. از آنجایی که تخصص سجادی ورزش است و او در زمره نخبگان ورزشی به شمار می آید و در حوزه ورزش تحصیل کرده، به خوبی نقاط ضعف و قوت ورزش و به ویژه فوتبال را می داند. به اعتقاد من او می تواند مدیریت در ورزش را متحول کرده و آن را به اهل این رشته بسپارد.


https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی