رفتن به بالا
  • جمعه - 3 آبان 1398 - 23:48
  • کد خبر : ۵۶۵۹
  • چاپ خبر : سالن ورزش های پهلوانی و زورخانه ای شهر سریش آباد افتتاح شد

سالن ورزش های پهلوانی و زورخانه ای شهر سریش آباد افتتاح شد

به گزارش یاریزان؛ با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان و به مناسبت هفته تربیت بدنی سالن ورزش های پهلوانی و زورخانه ای شهر سریش آباد افتتاح و به بهره برداری رسید.

با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان و به مناسبت هفته تربیت بدنی سالن ورزش های پهلوانی و زورخانه ای شهر سریش آباد افتتاح و به بهره برداری رسید.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان و به مناسبت هفته تربیت بدنی سالن ورزش های پهلوانی و زورخانه ای شهر سریش آباد افتتاح و به بهره برداری رسید.
به گزارش یاریزان؛ جمشیدتقی زاده معاون حقوقی، مجلس و امور استان های ورزش و جوانان صبح روز پنجشنبه دوم آبانماه آخرین روز از هفته تربیت بدنی به استان کردستان سفر کرد و همراه با مجتبی جوهری رئیس فدراسیون ورزش های پهلوانی و زورخانه ای کشور، مرادی نماینده مردم شهرستان های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل ورزش و جوانان کردستان و جامعه ورزش پهلوانی استان یک پروژه ورزشی شهر سریش آباد از توابع شهرستان قروه را افتتاح کرد.

این سالن با مساحت چهارصد و پنجاه متر مربع و با اعتباری بالغ بر نه هزار میلیون ریال از محل اعتبارات استانی در راستای توسعه ورزش همگانی استان کردستان احداث شده است.

 

------------------------------------

تقی زاده در آئین افتتاح این پروژه ورزشی گفت؛ شعار هفته تربیت بدنی و ورزش امسال “پیش به سوی ایران فعال” نامگذاری شده که امیدوارم با افتتاح این سالن بتوانیم گامی مهم و موثر در راستای تحقق اهداف این شعار برداریم و خیر و برکات آن نسیب جوانان این خطه سربلند شود.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی