رفتن به بالا
  • دوشنبه - 23 آبان 1401 - 13:55
  • کد خبر : ۱۴۲۵۱
  • چاپ خبر : تیم سابر ایران نایب قهرمان جام جهانی شمشیربازی الجزایر شد
با حضور ورزشکاری از آذربایجان غربی؛

تیم سابر ایران نایب قهرمان جام جهانی شمشیربازی الجزایر شد

تیم ملی ایران موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی جام جهانی شمشیربازی الجزایر در بخش تیمی رشته رشته سابر شد. به گزارش یاریزان؛ رقابت‌های جام جهانی شمشیربازی رشته سابر در کشور الجزایر، در بخش تیمی برگزار شد و تیم ملی ایران با ترکیب فرزاد باهر ارسباران، علی پاکدامن، محمد رهبری و محمد فتوحی توانست نایب قهرمان جام جهانی الجزایر شود. علی پاکدامن شمشیرباز ارومیه ای یکی از چهار شمشیرباز تیم ملی در این رقابت ها بود که با وجود نتایج درخشان در دورهای نخست از رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی شمشیربازی سابر الجزایر بازماند.‌ نتایج علی پاکدامن در سه دیدار نخست : علی پاکدامن ۱۵ – توماس مارتینه از فرانسه ۱۳ علی پاکدامن ۱۵ - میگ نوزی از ایتالیا ۱۲ علی پاکدامن ۱۴ - بولاد اپیتی از فرانسه ۱۵ در بخش تیمی اما تیم ملی شمشیربازی پس از استراحت در دور نخست، در مرحله یک هشتم نهایی برابر کانادا با نتیجه ۴۵ بر ۲۲ به پیروزی رسید. سابریست های ایران در مرحله یک چهارم نهایی برابر مجارستان به میدان رفتند و با نتیجه 45 بر 44 به پیروزی رسیدند و راهی نیمه‌نهایی شدند. شاگردان امین قربانی در دیدار نیمه‌نهایی به مصاف تیم آلمان رفت و با نتیجه ۴۵ بر ۴۲ به برتری رسید و مدال خود را قطعی کرد. در فینال این مسابقات تیم سابر کشورمان برابر کره‌جنوبی به میدان رفت و با نتیجه ۴۵ بر ۳۴ شکست خورد و با کسب مدال نقره به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد. سابر ایران آخرین بار در سال ۹۷ و در جام جهانی در پادووای ایتالیا موفق به حضور در فینال و مدال نقره شده بود.

تیم ملی ایران موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی جام جهانی شمشیربازی الجزایر در بخش تیمی رشته رشته سابر شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم ملی ایران موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی جام جهانی شمشیربازی الجزایر در رشته سابر شد.

به گزارش یاریزان؛ رقابت‌های جام جهانی شمشیربازی رشته سابر در کشور الجزایر، در بخش تیمی برگزار شد و ملی پوشان ایران با ترکیب فرزاد باهر ارسباران، علی پاکدامن، محمد رهبری و محمد فتوحی توانست نایب قهرمان جام جهانی الجزایر شود.

 

------------------------------------

علی پاکدامن شمشیرباز ارومیه ای یکی از چهار شمشیرباز تیم ملی در این رقابت ها بود که با وجود نتایج درخشان در دورهای نخست از رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی شمشیربازی سابر الجزایر بازماند.‌

 

نتایج علی پاکدامن در سه دیدار نخست :

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

علی پاکدامن ۱۵ – توماس مارتینه از فرانسه ۱۳

علی پاکدامن ۱۵ – میگ نوزی از ایتالیا ۱۲

علی پاکدامن ۱۴ – بولاد اپیتی از فرانسه ۱۵

 

در بخش تیمی اما شمشیربازان ایران پس از استراحت در دور نخست، در مرحله یک هشتم نهایی برابر کانادا با نتیجه ۴۵ بر ۲۲ به پیروزی رسید.

سابریست های ایران در مرحله یک چهارم نهایی برابر مجارستان به میدان رفتند و با نتیجه ۴۵ بر ۴۴ به پیروزی رسیدند و راهی نیمه‌نهایی شدند.

شاگردان امین قربانی در دیدار نیمه‌نهایی به مصاف تیم آلمان رفت و با نتیجه ۴۵ بر ۴۲ به برتری رسید و مدال خود را قطعی کرد.

در فینال این مسابقات تیم سابر کشورمان برابر کره‌جنوبی به میدان رفت و با نتیجه ۴۵ بر ۳۴ شکست خورد و با کسب مدال نقره به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.

سابر ایران آخرین بار در سال ۹۷ و در جام جهانی در پادووای ایتالیا موفق به حضور در فینال و مدال نقره شده بود.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی