رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 30 شهریور 1402 - 11:02
  • کد خبر : ۱۶۶۷۱
  • چاپ خبر : حضور ۱۲ نماینده از استان آذربایجان غربی در بازی های آسیایی هانگژو

حضور ۱۲ نماینده از استان آذربایجان غربی در بازی های آسیایی هانگژو

به گزارش یاریزان؛ دکتر سجاد بیرامی در خصوص جزئیات پروژه‌های کلنگ زنی شده در سفر آتی ریاست جمهوری به استان آذربایجان‌غربی گفت: این تعداد پروژه با اعتبار در نظر گرفته شده ۶۲۰ میلیارد ریال در شش شهر استان کلنگ زنی خواهدشد. وی افزود: "سالن روستای ساریبگلو " در ارومیه، "سالن ورزشی شریف آباد" در تکاب، "سالن ورزشی زاویه" در خوی، "سالن ورزشی آواجیق" در چالدران، "سالن ورزشی طبقاتی" و "سالن ورزشی سیمینه" در بوکان و "سالن ورزشی اهدایی رهبری" در سردشت ۷ پروژه کلنگ زنی شده در این سفر خواهندبود. سرپرست ورزش و جوانان استان آذربایجان‌غربی اضافه کرد: ۹ پروژه نیز در ۶ شهر استان در هفته دولت امسال به بهره برداری خواهندرسید. بیرامی افزود: "سالن ورزشی الیاس آباد" در ارومیه، "سالن ورزشی جوانان" در میاندوآب، "زمین ورزشی روباز" در تکاب، "سالن ورزشی سقف کوتاه" در بوکان، "خانه کشتی" و "سالن تیراندازی" در مهاباد و "سالن ورزشی جوانان" و "زمین ورزشی روباز" در سردشت پروژه های قابل بهره برداری در هفته دولت امسال خواهندبود.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی با اشاره به حضور پررنگ نمایندگان استان در بازی های آسیایی هانگژو نظیر مسابقات پیشین گفت: در سال جاری نیز ۱۲ نماینده از استان در این بازی ها حضور داشته و با حریفان به رقابت خواهند پرداخت.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی با اشاره به حضور پررنگ نمایندگان استان در بازی های آسیایی هانگژو نظیر مسابقات پیشین گفت: در سال جاری نیز ۱۲ نماینده از استان در این بازی ها حضور داشته و با حریفان به رقابت خواهند پرداخت.

به گزارش یاریزان؛ دکتر سجاد بیرامی ضمن آرزوی موفقیت به کاروان اعزامی ایران به خصوص ورزشکاران خوب و شایسته استان گفت: از این تعداد، ۱۰ نفر ورزشکار و ۲ نفر نیز درقالب مربی و آنالیزور رشته های مختلف ورزشی حضور خواهند داشت.

 

------------------------------------

وی اضافه کرد: از ۱۰ ورزشکار حاضر، سه نفر در رشته والیبال، ۲ نفر در رشته قایقرانی و یک نفر در هرکدام از رشته های کبدی، شمشیربازی، اسکیت، فوتبال و پاراتنیس روی میز در هانگژو به رقابت می پردازند.

وی با اشاره به اینکه میثم صالحی، محمدرضا حضرت پور و محمدرضا ولی زاده نمایندگان آذربایجان غربی در قالب تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در رقابت های والیبال بازی های آسیایی هستند، اظهار کرد: در رشته قایقرانی هم فاطمه مجلل و رضا قهرمانی در این رقابت ها حضور دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی ادامه داد: حسن جانفشان در پاراتنیس روی میز، محمدرضا شادلو در کبدی، علی پاکدامن در شمشیربازی، آزاد همتی در اسکیت، محمد عمری در فوتبال از این استان در هانگژو حضور خواهند داشت.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

دکتر بیرامی گفت: امین علی اکبری به عنوان آنالیزور تیم ملی والیبال و کاوه موسوی به عنوان مربی در رشته دوومیدانی از آذربایجان غربی، تیم های ملی ایران را همراهی می کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی در خاتمه اظهار کرد: قبل از اعزام ورزشکاران به مسابقات بازی‌های آسیایی به ورزشکاران هدیه نقدی اختصاص و هر ورزشکار آذربایجان‌غربی مدال کسب کند جوایز نقدی ارزنده‌ای به آنها اهدا خواهدشد.

بازی های آسیایی هانگژو از اول تا شانزدهم مهرماه برگزار خواهد شد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی