رفتن به بالا
  • سه شنبه - 29 شهریور 1401 - 13:47
  • کد خبر : ۱۳۵۶۸
  • چاپ خبر : آذربایجان غربی در ۲۳ رشته آقایان و ۱۶ رشته بانوان در المپیاد استعدادهای برتر ورزش شرکت خواهدکرد

آذربایجان غربی در ۲۳ رشته آقایان و ۱۶ رشته بانوان در المپیاد استعدادهای برتر ورزش شرکت خواهدکرد

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی، آخرین وضعیت تسهیلات پرداختی به باشگاه‌های ورزشی را تشریح کرد. به گزارش یاریزان؛ محمد آزادی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان درخصوص آخرین وضعیت بازگشایی باشگاه‌های ورزشی گفت: باتوجه به کاهش آمار مبتلایان به کرونا و براساس تصمیمات ستاد ملی و استانی کرونا، وضعیت کرونایی استان آذربایجان‌غربی به رنگ زرد و آبی رسیده و با این خصوص باشگاه‌ها و رشته‌های مختلف ورزشی می‌توانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت خود را آغاز کنند ضمن اینکه در شهرستان‌های استان نیز با توجه به اعلام ستاد کرونا در آن شهر امکان آغاز فعالیت وجوددارد.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: ورزش استان در ۲۳ رشته آقایان و ۱۶ رشته بانوان سومین المپیاد استعدادهای برتر ورزش شرکت خواهدکرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: ورزش استان در ۲۳ رشته آقایان و ۱۶ رشته بانوان سومین المپیاد استعدادهای برتر ورزش شرکت خواهدکرد.

به گزارش یاریزان؛ محمد آزادی معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور از ۶ مهرماه آغاز خواهدشد.

 

------------------------------------

وی اضافه کرد: این رقابت‌ها در ۲۳ رشته برگزار می‌شود که ورزشکاران استان آذربایجان غربی در ۲۳ رشته آقایان و ۱۵ رشته بانوان حضور خواهندیافت.

آزادی با اشاره به برگزاری رقابت‌ها تا ۳۰ مهرماه افزود: رقابت‌های مختلف در استان‌های مازندران، تهران، زنجان، آذربایجان‌شرقی، یزد و اصفهان برگزار خواهدشد.

معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی ادامه داد: مسابقات پنج رشته نیز به میزبانی آموزش و پرورش برگزار شد که تیم استان در رشته دوومیدانی که به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد، موفق به کسب یک مدال طلا در بخش آقایان و یک مدال طلا در بخش بانوان شد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی در خاتمه افزود: هم اکنون تیم‌های ورزشی استان در مراحل تست و آمادگی جسمانی هستند تا بهترین نفرات برای مسابقات پیش رو انتخاب شوند و انتظار داریم رتبه امسال نسبت به دوره قبل ارتقا یابند ضمن اینکه رشته‌های شمشیربازی، تیراندازی، بوکس، اسکیت، قایقرانی، وزنه برداری، هاکی و سه گانه بیشترین امید ورزش استان برای کسب مدال و درخشش هستند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی