رفتن به بالا
  • یکشنبه - 20 فروردین 1402 - 02:48
  • کد خبر : ۱۵۵۱۳
  • چاپ خبر : استاندار آذربایجان غربی: زمینه توسعه فوتبال در استان فراهم است

استاندار آذربایجان غربی: زمینه توسعه فوتبال در استان فراهم است

محمدصادق معتمدیان در دیدار با رئیس فدراسیون فوتبال کشور، فوتبال و والیبال را از اولویت های استان در حوزه ورزش معرفی کرده و افزود: آذربایجان غربی در ورزش های تیمی و انفرادی حرف برای گفتن داشته و اقداماتی را نیز در حوزه ورزش های عمومی و قهرمانی آغاز کرده ایم. وی با اشاره به رکود در اجرای زیرساخت های ورزشی استان در سالهای گذشته، خاطرنشان کرد: سرانه قابل توجهی به حوزه ورزش آذربایجان غربی در سال های اخیر تخصیص نیافته و پروژه جدیدی در سطح ملی نداشته ایم.

در دیدار استاندار آذربایجان غربی با رئیس فدراسیون فوتبال ایران مطرح شد: پروژه‌های نیمه تمام ورزشی در استان به بهره برداری می رسند / زمینه توسعه فوتبال در آذربایجان غربی فراهم است.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

در دیدار استاندار آذربایجان غربی با رئیس فدراسیون فوتبال ایران مطرح شد: پروژه‌های نیمه تمام ورزشی در استان به بهره برداری می رسند / زمینه توسعه فوتبال در آذربایجان غربی فراهم است.

به گزارش یاریزان؛ استاندار آذربایجان غربی گفت: آماده برگزاری مسابقات چندجانبه داخلی و بین المللی در حوزه فوتبال و فوتسال هستیم.

 

------------------------------------

محمدصادق معتمدیان در دیدار با رئیس فدراسیون فوتبال کشور، فوتبال و والیبال را از اولویت های استان در حوزه ورزش معرفی کرده و افزود: آذربایجان غربی در ورزش های تیمی و انفرادی حرف برای گفتن داشته و اقداماتی را نیز در حوزه ورزش های عمومی و قهرمانی آغاز کرده ایم.

وی با اشاره به رکود در اجرای زیرساخت های ورزشی استان در سالهای گذشته، خاطرنشان کرد: سرانه قابل توجهی به حوزه ورزش آذربایجان غربی در سال های اخیر تخصیص نیافته و پروژه جدیدی در سطح ملی نداشته ایم.

استاندار آذربایجان غربی به رویکرد دولت سیزدهم درخصوص اتمام پروژه های نیمه تمام نیز اشاره کرده و افزود: از ظرفیت های ملی و استانی استفاده کرده و در سفرهای شهرستانی مصوبات خوب و طرح های جدیدی برای توسعه حوزه ورزش آذربایجان غربی در کنار تکمیل پروژه های نیمه تمام داشته ایم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

معتمدیان همچنین استفاده از مدیران جوان و متخصص در حوزه ورزش استان را یادآور شده و اضافه کرد: با توجه به همسایگی آذربایجان غربی با سه کشور، به دنبال برگزاری مسابقات چندجانبه بوده و در سال گذشته نیز میزبان چند مسابقه بین المللی بودیم.

وی در پایان به ظرفیت های استان در حوزه فوتبال اشاره کرده و افزود: زمینه توسعه فوتبال در آذربایجان غربی با توجه به حضور فعال تیم هایی چون نود ارومیه و سردار بوکان همواره فراهم بوده است.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی