رفتن به بالا
  • سه شنبه - 2 شهریور 1400 - 11:37
  • کد خبر : ۱۱۴۶۸
  • چاپ خبر : ارتقا نور ورزشگاه ها بر اساس الزامات تعیین شده ضرورت دارد
از سوی سازمان لیگ اعلام شد؛

ارتقا نور ورزشگاه ها بر اساس الزامات تعیین شده ضرورت دارد

محمد نوری هافبک پارس جنوبی جم می‌گوید نظر دادن بازیکنان درباره لغو یا ادامه لیگ اشتباه است چرا که مسوولان باید بنشینند و یک تصمیم جدی بگیرند.

سازمان لیگ فوتبال با ارسال نامه ای به باشگاه های لیگ برتری اعلام کرد که ارتقاء نور ورزشگاه ها بر اساس الزامات تعیین شده ضرورت داشته و در این راستا باید اقدام کنند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

سازمان لیگ فوتبال با ارسال نامه ای به باشگاه های لیگ برتری اعلام کرد که ارتقاء نور ورزشگاه ها بر اساس الزامات تعیین شده ضرورت داشته و در این راستا باید اقدام کنند.

به گزارش یاریزان؛ سازمان لیگ فوتبال با ارسال نامه ای به باشگاه های لیگ برتر آخرین دسـتورالعمل های ارسالی از سوی کنفدراسـیون فوتبال آسیا را در حالی ارسال کرد که به ضـرورت ارتقـا نور ورزشگاه ها بر اساس الزامات تعیین شـده تاکید شده است.

 

------------------------------------

در نامه بهاروند، رییس سازمان لیگ فوتبال به باشگاهای لیگ برتر آمده است: به جهت ضـرورت اخذ مجوز های لازم بین المللی و اجرای هرچه بهتر رقابت ها و خصوصا تامین شـرایط میزبانی در رقابت های لیگ قهرمانان آسـیا و مقـدماتی جام جهانی مجددا متذکر می‌شود با اسـتناد به دسـتورالعمل پیوست حداقل اسـتاندارد های نور در ورزشـگاه خانگی اعلام شده آن باشـگاه، علاوه برسایر الزامات میزبانی، نور ورزشگاه ها برای رقابت های ما قبل فینال لیگ قهرمانان آسـیا ۱۸۰۰ لوکس و برای فینال ۲۰۰۰ لوکس اعلام است.

بر همین اساس از تاریخ ابلاغ دسـتورالعمل فوق، برای رقابت های انتخابی جام جهانی و تیم ملی کشورمان حداقل شـدت نور تعیین شده ۲۴۰۰ لوکس بوده که ضـرورتًا میبایست هرچه سریعتر به حداقل استانداردهای فوق رسیده تا بتوانیم شرایط بهتری را برای میزبانی رقابت های درخواست شده فراهم سازیم.


https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی