رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 28 مرداد 1400 - 18:53
  • کد خبر : ۱۱۳۸۴
  • چاپ خبر : کمپین ما پانزده درصد و  هدف ارتقای سطح زندگی افراد دارای معلولیت در دنیا

کمپین ما پانزده درصد و هدف ارتقای سطح زندگی افراد دارای معلولیت در دنیا

به گزارش یاریزان؛ کمپین ” ما پانزده درصد ” به رهبری کمیته بین المللی پارالمپیک و با حمایت سازمان های بین المللی متعدد از قبیل سازمان بهداشت جهانی، بانک جهانی،اتحاد بین المللی معلولیت، بخش حقوق بشر سازمان ملل، کمپین اهداف توسعه پایدار سازمان ملل و کمپین ۵۰۰ حرکت ارزشمند با همراهی مردم تشکیل شده است. این کمپین که پیش از بازی های پارالمپپیک توکیو ۲۰۲۰ آغاز شده است، اهدافی نظیر افزایش آگاهی نسبت به جمعیت ۱۵ درصدی افراد دارای معلولیت در دنیا و تجلیل از آنها، ترویج فناوریهای کمکی و تغییر دهنده زندگی به عنوان ابزاری برای ایجاد مشارکت و توسعه جنبش پارالمپیک، ایجاد تغییر در میان دولت ها، کسب و کارها و مردم به منظور کاهش تبعیض نسبت به افراد دارای معلولیت و افزایش فرصت ها برای تبدیل کردن آنها به عضو فعال درجامعه فراگیر را دنبال می کند و در تلاش است تا در بازه زمانی ده ساله به ارتقای کیفیت زندگی افراد دارای معلولیت که جمعیتی بالغ بر یک میلیارد ( ۱۵ درصد جمعیت کره زمین) را در بر می گیرند، بپردازد. در این کمپین تلاش شده است تا ازبستر بازی های پارالمپیک به منظور ترویج اهداف آن بهره برداری شود. به عنوان بخشی از این کمپین، امروز ۱۹ آگوست، لوگوی کمیته بین المللی پارالمپیک و کمیته های ملی پارالمپیک به منظور همراهی با این کمپین به رنگ بنفش ( رنگ بین المللی افراد دارای معلولیت) درآمده و کمیته ملی پارالمپیک ایران نیز در این خصوص با این کمپین همراهی نموده است. همچنین در این روزبرخی از اماکن دیدنی در دنیا به منظور همراهی با این کمپین به رنگ بنفش درخواهند آمد.

کمپین ” ما پانزده درصد ” به رهبری کمیته بین المللی پارالمپیک و با حمایت سازمان های بین المللی متعدد تشکیل شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

کمپین ” ما پانزده درصد ” به رهبری کمیته بین المللی پارالمپیک و با حمایت سازمان های بین المللی متعدد تشکیل شد.

به گزارش یاریزان؛ کمپین ” ما پانزده درصد ” به رهبری کمیته بین المللی پارالمپیک و با حمایت سازمان های بین المللی متعدد از قبیل سازمان بهداشت جهانی، بانک جهانی،اتحاد بین المللی معلولیت، بخش حقوق بشر سازمان ملل، کمپین اهداف توسعه پایدار سازمان ملل و کمپین ۵۰۰ حرکت ارزشمند با همراهی مردم تشکیل شده است.

 

------------------------------------

این کمپین که پیش از بازی های پارالمپپیک توکیو ۲۰۲۰ آغاز شده است، اهدافی نظیر افزایش آگاهی نسبت به جمعیت ۱۵ درصدی افراد دارای معلولیت در دنیا و تجلیل از آنها، ترویج فناوریهای کمکی و تغییر دهنده زندگی به عنوان ابزاری برای ایجاد مشارکت و توسعه جنبش پارالمپیک، ایجاد تغییر در میان دولت ها، کسب و کارها و مردم به منظور کاهش تبعیض نسبت به افراد دارای معلولیت و افزایش فرصت ها برای تبدیل کردن آنها به عضو فعال درجامعه فراگیر را دنبال می کند و در تلاش است تا در بازه زمانی ده ساله به ارتقای کیفیت زندگی افراد دارای معلولیت که جمعیتی بالغ بر یک میلیارد ( ۱۵ درصد جمعیت کره زمین) را در بر می گیرند، بپردازد.

در این کمپین تلاش شده است تا ازبستر بازی های پارالمپیک به منظور ترویج اهداف آن بهره برداری شود.

به عنوان بخشی از این کمپین، امروز ۱۹ آگوست، لوگوی کمیته بین المللی پارالمپیک و کمیته های ملی پارالمپیک به منظور همراهی با این کمپین به رنگ بنفش ( رنگ بین المللی افراد دارای معلولیت) درآمده و کمیته ملی پارالمپیک ایران نیز در این خصوص با این کمپین همراهی نموده است.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

همچنین در این روزبرخی از اماکن دیدنی در دنیا به منظور همراهی با این کمپین به رنگ بنفش درخواهند آمد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی