رفتن به بالا
  • سه شنبه - 22 تیر 1400 - 13:28
  • کد خبر : ۱۰۹۷۲
  • چاپ خبر : کدام رشته های ورزشی در شرایط نارنجی کرونایی مجاز به فعالیت‌ هستند؟
پس از اعلام رنگ بندی های جدید؛

کدام رشته های ورزشی در شرایط نارنجی کرونایی مجاز به فعالیت‌ هستند؟

دبیر هیات تکواندو استان کرمانشاه گفت: قطعاً ورزش در این شرایط کرونایی نیازمند حمایت است برخی از مربیان ورزشی به علت فشارهای ناشی از تعطیلی باشگاه‌های ورزشی، وسایل آموزشی خود را فروخته‌اند.

  معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه آخرین وضعیت فعالیت رشته های ورزشی در شرایط نارنجی کرونایی را مطابق با دستورالعمل اخیر وزارت ورزش و جوانان تشریح کرد. به گزارش یاریزان؛ جلال عزیزی در گفت و گو با خبرگزاری ایسنا، بااشاره به شرایط نارنجی کرمانشاه به لحاظ شیوع بیماری کرونا، […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه آخرین وضعیت فعالیت رشته های ورزشی در شرایط نارنجی کرونایی را مطابق با دستورالعمل اخیر وزارت ورزش و جوانان تشریح کرد.

به گزارش یاریزان؛ جلال عزیزی در گفت و گو با خبرگزاری ایسنا، بااشاره به شرایط نارنجی کرمانشاه به لحاظ شیوع بیماری کرونا، اظهارکرد: در این شرایط فعالیت تمام رشته های پربرخورد مانند بوکس، کشتی، کاراته، تکواندو، ورزش های رزمی، ووشو، نجات غریق، هاکی سالنی، ورزش زورخانه ای، ژیمناستیک و … ممنوع است.

 

------------------------------------

وی تصریح کرد: هرچند در این شرایط فعالیت استخرهای روباز مجاز است، اما استخرهای سرپوشیده کماکان حق انجام فعالیت ندارند.

معاون ورزش و جوانان استان با بیان اینکه فعالیت مشاغل گروه های دو و سوم در این شرایط ممنوعیتی ندارد، گفت: براین اساس، رشته هایی مانند تیراندازی، تیروکمان، دوومیدانی، سوارکاری، قایقرانی، کوهنوردی، موتورسواری و اتومبیلرانی و دوچرخه سواری که جزو گروه اول قرار دارند، حتی در شهرهای قرمز هم مجاز است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین رشته هایی مانند بولینگ و بیلیارد، تنیس روی میز، شمشیربازی، ورزش سه گانه، بدمینتون، ورزش روستایی، والیبال سالنی و … نیز که در گروه دوم قرار دارند، در شرایط نارنجی می توانند فعالیت کنند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

عزیزی درخصوص فعالیت باشگاه های بدنسازی در این شرایط هم گفت: باتوجه به اینکه باشگاه های بدنسازی و پرورش اندام هم در مشاغل گروه دوم قرار دارند، برای همین فعالیت آنها در شرایط نارنجی کرونایی مجاز است. البته فعالیت آنها باید با ۵۰ درصد ظرفیت و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی باشد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی