رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 25 خرداد 1396 - 10:30
  • کد خبر : ۲۳۲۴
  • چاپ خبر : کاوه رضایی از استقلال تا پیراهن شارلوآ / بازتاب حضور رضایی در لیگ بلژیک
وداع کوردها با استقلال؛

کاوه رضایی از استقلال تا پیراهن شارلوآ / بازتاب حضور رضایی در لیگ بلژیک

  کاوه رضایی مهاجم کرمانشاهی تیم فوتبال استقلال بعد از یک فصل درخشان همراه این تیم تصمیم به جدایی گرفت تا لباس راه راه پوشان شارلوا بلژیک را بر تن کند.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ کاوه رضایی دو سال بعد از حضور در ذوب‌آهن فصل اخیر را با استقلال تهران سپری کرد که در مدت […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

کاوه رضایی مهاجم کرمانشاهی تیم فوتبال استقلال بعد از یک فصل درخشان همراه این تیم تصمیم به جدایی گرفت تا لباس راه راه پوشان شارلوا بلژیک را بر تن کند.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ کاوه رضایی دو سال بعد از حضور در ذوب‌آهن فصل اخیر را با استقلال تهران سپری کرد که در مدت حضورش در این تیم با زدن ۷ گل و دادن ۷ پاس گل در لیگ برتر و ۶ گل و یک پاس گل در لیگ قهرمانان عملکرد بسیار خوبی از خود بر جای گذاشت.

 

او که به دلیل گلزنی در دربی برگشت فصل اخیر که منجر به پیروزی استقلال هم شد به محبوبیت بالایی نزد هواداران این تیم رسید در پایان فصل جزو گزینه‌هایی بود که علیرضا منصوریان برای نگهداشتنش در جمع آبی‌ها تاکید داشت و حتی عصر روز چهارشنبه نیز باشگاه استقلال اعلام کرد به زودی با کاوه رضایی تمدید قرارداد خواهند کرد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

کمتر از سه ساعت از خبر پیوستن سجاد شهباززاده به استقلال نگذشته بود که کاوه رضایی به یکباره در اینستاگرام خود اعلام کرد برای پیشرفت فوتبالی راهی فوتبال اروپا و شارلوآ بلژیک شده است.

 

جدایی رضایی از استقلال در نتیجه این باشگاه در نقل و انتقالات تاثیر بسزایی خواهد داشت. جدایی که حتی خرید قائدی، بیت سعید و شهباز زاده را هم محو کرد تا بیش تر از جذب این دو بازیکن جدید استقلال، جدایی غیر منتظره رضایی یک شکست بزرگ برای باشگاه استقلال در نقل و انتقالات باشد. مهره ای که منصوریان حساب ویژه ای برای فصل جدید روی او باز کرده بود، اما با جدایی این بازیکن حال باید به دنبال جانشین او باشد.

 

رضایی با وجود درخشش در بازی‌های داخلی و آسیایی استقلال هیچوقت در فصل اخیر به تیم ملی دعوت نشد ولی حالا به دنبال فضایی جدید در فوتبال اروپا است تا بتواند نظر کارلوس کی‌روش را نیز جلب کند و بتواند یکی از نفرات در جام جهانی روسیه باشد.

 

کاوه رضایی فوتبالیست کرمانشاهی روز چهارشنبه، ۲۴ خردادماه ۹۶ با حضور در باشگاه شارلوآ بلژیک با مهدی بیات، مدیر ایرانی این تیم به توافق رسید و پیراهن راه راه سفید و مشکی تیم جدیدش بر تن کرد.

 

در فوتبال اروپا شارلوآ همانند یوونتوس لقب گورخرها را  دارد.

 

بازیکنان ایرانی ازجمله مهرداد میناوند، علیرضا امامی‌فر، محمدرضا مهدوی و داریوش یزدانی سابقه حضور در تیم شارلوآ بلژیک را داشته‌اند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی