رفتن به بالا
  • یکشنبه - 28 خرداد 1396 - 17:16
  • کد خبر : ۲۳۴۸
  • چاپ خبر : چهار ورزشکار کرمانشاهی به نخستین اردوی تیم ملی فوتبال ۷ نفره ایران دعوت شدند
رئیس هیأت جانبازان و معلولان کرمانشاه؛

چهار ورزشکار کرمانشاهی به نخستین اردوی تیم ملی فوتبال ۷ نفره ایران دعوت شدند

  رئیس هیأت جانبازان و معلولان استان کرمانشاه گفت: چهار ورزشکار کرمانشاهی برای اعزام به مسابقات جهانی آرژانتین به اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره دعوت شدند.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ عزت‌الله پرنیان رئیس هیأت جانبازان و معلولان استان کرمانشاه، اظهار داشت: رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۱۷ به میزبانی آرژانتین، شهریور‌ماه سال‌جاری برگزار می‌شود. رئیس […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رئیس هیأت جانبازان و معلولان استان کرمانشاه گفت: چهار ورزشکار کرمانشاهی برای اعزام به مسابقات جهانی آرژانتین به اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره دعوت شدند.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ عزت‌الله پرنیان رئیس هیأت جانبازان و معلولان استان کرمانشاه، اظهار داشت: رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۱۷ به میزبانی آرژانتین، شهریور‌ماه سال‌جاری برگزار می‌شود.

رئیس هیأت جانبازان و معلولان استان کرمانشاه با بیان اینکه ۶ مرحله اردو برای تیم ملی فوتبال هفت نفره در نظر گرفته شده است، گفت: نخستین مرحله اردوها ۹ تیرماه آغاز می‌شود.

وی به حضور ۳۱ بازیکن از کشور در این دوره از اردوها اشاره و بیان کرد: جاسم بخشی‌، امیر امجدیان، مسلم خزایی و احسان معصوم‌زاده به عنوان نمایندگان استان کرمانشاه برای اعزام به مسابقات جهانی آرژانتین به اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره دعوت شدند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

پرنیان با بیان اینکه این دوره از اردوها تا ۱۶ تیرماه ادامه دارد، اضافه کرد: اردوهای در نظر گرفته شده به مدت یک هفته برگزار می‌شوند و پس از پایان هر اردو و استراحتی پنج روزه، مرحله بعدی بلافاصله شروع می‌شود و ورزشکاران تقریبا تمام فصل تابستان را در اردو هستند.

 

چهار ورزشکار کرمانشاهی / چهار ورزشکار کرمانشاهی


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی