رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 17 تیر 1400 - 08:27
  • کد خبر : ۱۰۸۹۹
  • چاپ خبر : وریا غفوری شاید به بازی با سایپا هم نرسد / احتمال دستور استراحت تا دربی
با توجه به مصدومیت پیش آمده؛

وریا غفوری شاید به بازی با سایپا هم نرسد / احتمال دستور استراحت تا دربی

پس از بثمر رساندن گل وریا غفوری در دقیق 58 برابر مس رفسنجان گمانه زنی های بسیاری در خصوص مخاطب شادی گل کاپیتان استقلال مطرح شده است.

مصدومیت ناحیه مچ پای وریا غفوری باعث شد که او بازی با تراکتور را از دست بدهد حالا این احتمال وجود دارد که شاید به بازی با سایپا هم نرسد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مصدومیت ناحیه مچ پای وریا غفوری باعث شد که او بازی با تراکتور را از دست بدهد حالا این احتمال وجود دارد که شاید به بازی با سایپا هم نرسد.

به گزارش یاریزان و به نقل از فوتبالی، وریا غفوری که در تمرینات چند روز پیش توسط متین کریم زاده از ناحیه مچ پا مصدوم شده بود، در حال درمان است و ممکن است به بازی با سایپا هم نرسد.

 

------------------------------------

کاپیتان استقلال به جهت مصدومیت و درمان آن در تمرین امروز تیمش غایب بود. غفوری به دلیل مصدومیت در تمرین امروز استقلال شرکت نکرد تا تنها غایب تمرین تیمش باشد.

البته خود وریا دوست دارد به بازی با سایپا برسد اما کادر پزشکی استقلال تصمیم گیرنده نهایی است و فرهاد مجیدی گفته که وریا را برای دربی حذفی لازم دارد و تا او کاملا درمان نشده، از غفوری استفاده نمی کند. به همین دلیل کادرپزشکی همچنان به غفوری توصیه کرده اند استراحت و درمان کند تا با آمادگی به دربی برسد.


https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی