رفتن به بالا
  • جمعه - 8 اردیبهشت 1402 - 00:11
  • کد خبر : ۱۵۵۷۳
  • چاپ خبر : مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته بانوان با معرفی برترین ها پایان یافت

مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته بانوان با معرفی برترین ها پایان یافت

به گزارش یاریزان و با اعلام فدراسیون کاراته، پس از برگزاری مسابقات انتخابی ورودی به اردو های تیم ملی کاراته، کمیته فنی فدراسیون، تعدادی از ورزشکاران را که عملکرد چشمگیری در این مسابقات داشتند و جزو چهار نفر برتر وزن خود نشدند را یک شانس مجدد برای حضور در تیم ملی کاراته بانوان به آن‌ ها داد. این نفرات روز شنبه سیزده شهریور ساعت ۱۴ در مجموعه ورزشی کبگانیان با به همراه داشتن پاسخ منفی تست پی سی آر خود که ۷۲ ساعت از زمان آن نگذشته باشد برای پذیرش و قرنطینه وارد می شوند تا روز یک شنبه چهارده شهریور از ساعت ۹ صبح انتخابی بین این نفرات برگزار شود و تنها یک نفر از هر وزن به اردوی تیم ملی دعوت می شود که لازم است لوازم شخصی مورد نیاز را به همراه داشته باشند. اولین مرحله اردوی تیم ملی کاراته بانوان نیز با حضور سارا بهمنیار، طراوت خاکسار، رزیتا علیپور و شیما آل سعدی ملی پوشان کاراته کشورمان به همراه چهار نفر برتر مسابقات انتخابی ورودی به اردو های تیم ملی و نفرات اول مرحله دوم انتخابی درون اردویی که ۱۴ شهریور برگزار می شود، از روز دوشنبه ۱۵ شهریور و تا ۲۰ شهریور ادامه خواهد داشت. لیست اسامی نفرات دعوت شده به مرحله دوم انتخابی درون اردویی تیم ملی کاراته بانوان ایران به شرح زیر است: وزن منفی ۵۰ کیلوگرم: فاطمه نو دهقان از البرز / کیمیا کیانی از البرز / سارا قاسم زاده از مازندران / زهرا طراز پور از فارس وزن منفی ۵۵ کیلوگرم: زهرا کرم پور خوزستان / فائزه طوسی از البرز / رویا سلیم زاده از اصفهان / مریم باقری از تهران وزن منفی ۶۱ کیلوگرم: نوش مهر نور صبحی از اصفهان / بهناز بتویی از فارس / نرگس سادات میر احمدی از یزد وزن منفی ۶۸ کیلوگرم: مهدیه رئیسی از خوزستان / فاطمه زیبایی از اصفهان / سولماز جعفر زاده از فارس / سحر اچرش از تهران / هنگامه جعفری از اصفهان / شقایق واحدی از تهران / الهه قاسم زاده از تهران / نگین یکتافر از تهران / مهدیه مهدی نیا از تهران وزن مثبت ۶۸ کیلوگرم: فاطمه حقی از تهران / شبنم واحدی از تهران / شادی شریعتی از کردستان / معصومه محرمی از گیلان / زینب رنجبر از مرکزی / شنه کاظمی از کردستان

با پایان مرحله نخست مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته بانوان ایران، چهره نفرات راه یافته به اردوهای آماده سازی تیم ملی مشخص شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

با پایان مرحله نخست مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته بانوان ایران، چهره نفرات راه یافته به اردوهای آماده سازی تیم ملی مشخص شد.

به گزارش یاریزان؛ مرحله نخست پیکارهای انتخابی تیم ملی کاراته بزرگسالان در بخش بانوان، امروز پنجشنبه ۷ اردیبهشت ماه در سالن شهید افراسیابی استان تهران برگزار شد و در پایان تکلیف اردو نشینان اوزان پنج گانه این رقابتها مشخص شدند.

 

------------------------------------

بر اساس این گزارش در وزن منهای ۵۰کیلوگرم، ۴ کاراته کا با هم به رقابت پرداختند و در پایان زینب جعفر نژاد با ۳برد و معصومه محسنیان با ۲برد و یک باخت به اردوی تیم ملی راه یافتند.

در پایان رقابت ۵ کاراته کا حاضر در وزن منهای ۵۵کیلوگرم، فاطمه سعادتی و سیده سوده خلیلی هر دو با ۳برد و یک باخت جواز حضور در اردوهای آماده سازی تیم ملی را کسب کردند.

در وزن منهای ۶۱ ، ۶ کاراته کا با هم به رقابت پرداختند که در پایان آتوسا گلشاد نژاد با ۵ برد به همراه زهرا علیزاده و مبینا کاویانی که هر دو موفق به کسب ۳ برد و ۲باخت شده بودند، به اردوی تیم ملی راه یافتند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

مبینا حیدری با ۴برد و حدیثه حسن زاده با ۳برد و یک باخت در بین ۵ کاراته کا حاضر در وزن منهای ۶۸ کیلوگرم جواز حضور در اردوهای تیم ملی را کسب کردند.

در پایان مبارزات وزن به اضافه ۶۸ کیلوگرم نیز لیلا برجعلی با ۳برد و نوش مهر نور صبحی با ۲برد و یک باخت اردو نشین شدند، در این وزن ۵ کاراته کا حضور داشتند.

با اعلام کادر فنی تیم ملی کاراته بانوان ایران، سارا بهمنیار در وزن منهای ۵۰ کیلوگرم و فاطمه زهرا گلبندی در وزن به اضافه ۶۸ کیلوگرم که به دلیل مصدومیت در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته بانوان غایب بودند، در صورت تایید مدارک پزشکی به جمع نفرات منتخب اضافه می شوند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی