رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 10 شهریور 1400 - 10:12
  • کد خبر : ۱۱۵۸۷
  • چاپ خبر : مدیرکل ورزش و جوانان ایلام: ۲۰ میلیارد ریال برای احداث زمین فوتبال در هلیلان هزینه شد
ا مشارکت وزارت نفت و بنیاد مستضعفان؛

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام: ۲۰ میلیارد ریال برای احداث زمین فوتبال در هلیلان هزینه شد

علی شائی با بیان اینکه ۷۵۰ نفر اعم از مربی و موسس باشگاه های سطح استان برای دریافت تسهیلات مشاغل آسیب دیده از کرونا ثبت نام کرده اند، گفت: مجمع باشگاه دارن استان در راستای حمایت از باشگاه های ورزشی در استان تشکیل می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام گفت: بیش از ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی سازمان و با مشارکت وزارت نفت و بنیاد مستضعفان برای بهره برداری زمین چمن طبیعی فوتبال کهره هلیلان هزینه شده است

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام گفت: بیش از ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی سازمان و با مشارکت وزارت نفت و بنیاد مستضعفان برای بهره برداری زمین چمن طبیعی فوتبال کهره هلیلان هزینه شده است.

به گزارش یاریزان؛ مظفر علی شائی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پروژه ساخت زمین چمن ورزشی فوتبال کهره هلیلان سال ۹۶ بعنوان یک مطالبه مردمی بمنظور توسعه ورزش فوتبال در این شهرستان آغاز شد و همزمان با هفته دولت با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

 

------------------------------------

وی افزود: این زمین چمن ورزشی در زمینی به مساحت ۱۴ هزار و ۴۳۹ متر توسط شرکت ساختمانی ارک تچر احداث شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام با ذکر مشخصات زمین چمن طبیعی ورزشی کهره یادآور شد: این زمین ورزشی با نظارت کامل اداره کل ورزش و جوانان دارای ۱۱۰ متر طول و ۴۰ متر عرض و در حال حاضر آماده استفاده فوتبال‌دوستان این شهرستان است.

علی شائی در ادامه از ایجاد ۲ زمین ورزشی فوتبال دیگر در این شهرستان خبر داد و گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان برنامه دارد در روستاهای سرچم و شیرواند هلیلان نیز زمین چمن مصنوعی فوتبال احداث کند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی اضافه کرد: عملیات کلنگ زنی این ۲ زمین فوتبال با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال برای هر پروژه با مشارکت وزارت نفت و بنیاد مستضعفان آغاز شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام تاکید کرد: همچنین از اوایل سال ۹۹ تاکنون ۹ خانه روستایی برای پر کردن اوقات فراغت جوانان و نشاط اجتماعی در این شهرستان راه اندازی شده است.

علی شائی افزود: به هر اندازه سرانه فضاهای ورزشی در این شهرستان تازه تاسیس افرایش یابد، علاوه بر ایجاد نشاط و شادابی برای مردم منطقه منجر به توسعه ورزش در این شهرستان خواهد شد.

شهرستان هلیلان با جمعیتی بالغ بر ۲۰ هزار نفر به مرکزیت شهر توحید در ۹۰ کیلومتری ایلام قرار دارد.

هلیلان تا بهمن ماه سال ۹۸ جزو شهرستان چرداول بود که با مصوبه هیات دولت به عنوان یازدهمین شهرستان در استان ایلام شناخته شد.

اداره ورزش و جوانان هلیلان جزو نخستین اداراتی بود که بلافاصله پس از ارتقا هلیلان از بخش به شهرستان استقرار یافت.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی