رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 22 اردیبهشت 1400 - 13:14
  • کد خبر : ۱۰۱۸۸
  • چاپ خبر : شرایط صدور مجوز مدرسه فوتبال پرسپولیس اعلام شد
در راستای ساماندهی بهره‌برداری از نام پرسپولیس؛

شرایط صدور مجوز مدرسه فوتبال پرسپولیس اعلام شد

یکی از مسئولان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس که مدتی در این باشگاه فعالیت می‌کرد و به شهرت عجیبی رسید، یک تخلف پیچیده انجام داده است.

باشگاه پرسپولیس طی اطلاعیه‌ای از آغاز صدور مجوز برای راه‌اندازی مدرسه فوتبال سرخ پوشان پایتخت خبر داد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

باشگاه پرسپولیس طی اطلاعیه‌ای از آغاز صدور مجوز برای راه‌اندازی مدرسه فوتبال سرخ پوشان پایتخت خبر داد.

به گزارش یاریزان؛ باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ در راستای ساماندهی مدسه فوتبال با امتیاز بهره‌برداری از نام پرسپولیس و در راستای حفظ منافع مادی و معنوی باشگاه و هواداران، دوره جدید صدور مجوز، آغاز شد. متقاضیان حائز شرایط، برای راه‌اندازی این مدارس یا تمدید مجوز باید حداکثر تا پایان خرداد ۱۴۰۰، نسبت به ارائه درخواست و ارسال و تکمیل مدارک اقدام نمایند.

 

------------------------------------

بدیهی است، راه‌اندازی آکادمی آموزشی و مدارس فوتبال با نام پرسپولیس بدون اخذ مجوز رسمی از باشگاه یا با مجوزهای منقضی، برخلاف مقررات و اقدام علیه منافع باشگاه خواهد بود که با برخورد قانونی روبرو می‌شود.

علاقمندان برای تاسیس مدرسه فوتبال پرسپولیس یا تمدید مجوز، به این منظور می‌توانند عدد ۶ را به سامانه پیامکی ۲۰۰۰۶۶۶۶ ارسال، یا به وب سایت Persepolis.academi مراجعه کنند.

تاکید می‌گردد؛ هرگونه فعالیت تیم‌های ورزشی پرسپولیس در اختیار انحصاری شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس قرار دارد و این مساله به ثبت رسمی و قانونی رسیده است. راه‌اندازی مدارس فوتبال پرسپولیس بدون اخذ مجوز از باشگاه، خلاف قوانین و مقررات مربوط به ثبت علائم تجاری، تعرض به حقوق مادی و معنوی باشگاه و دارای وصف مجرمانه است.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی